StoryEditor
ŽivotPROMJENE NA BOLJE

Pogledajte sjajne fotografije s jutarnjih treninga, zar ne mame da se ‘dignemo iz mrtvih‘? Ovo je najmanje pet dobrih razloga, a za psihu čine čudo

Piše M.K.
18. rujna 2020. - 10:21
Članovi zadarskog veslačkog kluba Jadran, snimljeni jutros u uvali JazineJure Mišković/Cropix

Koliko puta ste poželjeli nešto učiniti zaista za sebe? Promijeniti obrasce svakodnevice, ne zapuštati zdravstvene tegobe, ne ignorirati bolove u leđima i "prekrivati" ih tabletama.

Koliko puta ste sebi rekli da morate smršavjeti, da je tih pet ili deset kilograma stvarno višak, kojeg se želite riješiti? Stotinu, sigurno. Svi to prolazimo. I odgađamo start, jer je uvijek nešto važnije, jer stalno imamo neke obaveze i prekomplicirano je sve uskladiti.

A realno znamo da se samo malo vještije zavaravamo. Jer za sve što nam je u životu zaista bitno, uvijek nalazimo vremena.

Za onu tjednu čoporativnu kavu s prijateljicama, bez koje ne bi funkcionirali, pa za razgovore s onom jednom, najbliskijom, nakon kojih pola muka nestane, za hvatanje proizvoda na popustima, sve kad to znači vožnju u koloni do i od shopping centra i gužvanje po mrskim zatvorenim prostorima.

Fotografije koje su jutros snimili kolege fotoreporteri, za početak, predivni su prizori. Koji stvaraju ugodu i spokoj, ali i bude želju da učinimo nešto sa sobom i za sebe.

image
Članovi zadarskog veslačkog kluba Jadran, snimljeni jutros u uvali Jazine
Jure Mišković/Cropix


Mnogi među nama, ovisinici o jutarnjem kofeinu, ne mogu zamisliti početak dana bez dvije šalice miomirisnog, obožavanog napitka, tek nakon kojeg se osjećamo spremni za suočavanje s danom.

Poznanica mi je ispričala da je jutarnju kavu zamijenila čajem ili iscijeđenim voćnim sokom onog trenutka kad je otkrila da joj povratak iz dućana i pješačenje na 7. kat daje troduplo veći osjećaj aktiviranosti, usredotočenosti i zadovoljstva, nego sadržaj one džezvice, kojem je desetljećima bila vjerna.

"Ne kažemo da biste trebali prestati piti kavu, već biste trebali povezati fizičku aktivnost s unosom kofeina, jer vam takva kombinacija može dati još više energije. 

Naime, jutarnji trening je jedan od najboljih načina kako održati energiju tokom cijelog dana. Vaše tijelo i um će zahvaljujući treningu bolje savladavati dnevne zadatke.

image
Trkač snimljen jutros u berlinskom gradskom parku
AFP


Tokom vježbanja su, naime, pluća i srce opskrbljeni kisikom i hranjivim tvarima što poboljšava otpornost i snagu organizma" - savjetuju stručnjaci na stranici GymBeam.

Jutarnji trening generalno poboljšava dobro raspoloženje, povisuje koncentraciju i usredotočenost, održava krvni tlak i šećer pod kontrolom i utječe na kvalitetu večernjeg spavanja, što su zaista dovoljno dobri razlozi za uvođenje novih navika.

Ove fenomenalne fotografije, vjerujemo, dodatno će vas motivirati na to. Barem nas jesu.

image
Biciklisti u njemačkom parku
AFP
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

20. rujan 2020 11:35