StoryEditorOCM
Crna kronikanaša zbilja

Siromaha Lidl zakinuo za 10 eura: ‘Pi*ka vam materina, kako to radite...‘. Za remećenje reda i mira sad duguje 70 eura

Piše Vijesti SD
18. veljače 2024. - 17:47

Goran, siromah koji prima socijalnu pomoć, oštećen je u Lidlu za 10 eura. Tri mjeseca pokušavao je doći do svojeg novca, ali nije uspio.

Onda se u svibnju lani oko 10 sati pojavio u Lidlu na adresi Slavenskog 1 u Zagrebu te pokušao konačno riješiti svoj problem. Ni tad nije uspio pa se jako naljutio.

"Pi*ka vam materina, vi ste nesposobni, kako to radite, ja sam se na vas žalio", rekao je Goran Lidlovoj zaposlenici, piše danica.hr.

Iz Lidla su odmah nazvali policiju koja je došla, obavila očevid i Gorana prijavila za remećenje javnog reda i mira. Goran je ovih dana proglašen krivim i osuđen na 70 eura kazne i 40 eura troškova postupka. Unatoč činjenici da je nezaposlen, bez primanja i pod nadzorom centra za socijalnu skrb.

Goran se na sudu branio kako je došao u Lidl nakon što je od njih dobio e-mail u kojem ga pozivaju da se tamo javi kako bi mu vratili 10 eura koje su mu "pogrešno propustili vratiti". Kaže da je djelatnici i njezinu šefu pokazao taj e-mail i da su se svi čudili kako to nije riješeno.

"Nisam vikao na njih pogrdnim riječima. Htio sam samo svoje novce natrag, a oni su odmah pozvali policiju", branio se Goran.

Šef u prodavaonici Lidla svjedočio je kako je bio upoznat s tim slučajem "kada je jedna kolegica djelatnica prodavaonice oštetila gospodina za deset eura".

"Poznato mi je da se gospodin na ovo žalio i da se ovaj problem nije riješio gotovo tri mjeseca. Kolegica se gospodinu tog dana nije ni ispričala i on je bio nezadovoljan. On se zbog toga uzrujao, te je razgovor krenuo i u povišenim tonovima, bilo je nekih psovki koje su također bile upućene kolegici.

Pokazao mi je e-mail u kojem je pisalo da se javi u našu poslovnicu, ali mi tamo nismo imali saznanja o tome. Pretpostavljam da je došlo do propusta u komunikaciji jer naša poslovnica nije primila ovaj mejl niti obavijest.

Istina je, nitko nije riješio njegov slučaj iako smo bili upoznati s tim od ožujka jer nam je to rekla kolegica na blagajni, ali službeni mejl iz firme o tome nismo dobili, dakle radilo se samo o usmenoj predaji", priznao je šef poslovnice Lidla.

Goran se na presudu može žaliti jer je nepravomoćna. No, pitanje je hoće li to – s ozirom na svoju financijsku situaciju – doista učiniti, piše danica.hr.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. svibanj 2024 12:04