StoryEditorOCM
Biznisusporava industrija OGLAŠAVANJA, koja je ove godine premAŠILA PET milijardi KUNA

Štednja na marketingu vodi u stagnaciju i pad

Piše PSD.
24. prosinca 2008. - 00:41

Za sada ne možemo govoriti o padu oglašavanja u Hrvatskoj jer je domaća industrija oglašavanja, bez radija i uključujući djelomične podatke o potrošnji na internetu, ove godine premašila pet milijardi kuna bruto.

Ukupan je rast u odnosu na lani četiri posto, a gleda li se usporedno kretanje potrošnje po mjesecima, u svim je, osim u srpnju, rujnu i studenom, zabilježen rast, tvrdi Mario Paić iz agencije za istraživanje tržišta Puls, prema dobivenim rezultatima koje je agencija prikupljala tijekom cijele godine.

Kvaliteta neće pasti

Da su se, unatoč rastu industrije oglašavanja, posljedice financijske krize u posljednja dva, tri mjeseca ipak počele osjećati, potvrdio je Roberto Srpak iz agencije “Tridvajedan” koji kaže da se od listopada ipak osjeća lagano usporavanje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. svibanj 2024 07:14