stdClass Object ( [id] => 1238985 [title] => Ako već koristite kreditnu karticu, zašto sebi ne omogućiti i iskustva koja ćete pamtiti cijeloga života [alias] => ako-vec-koristite-kreditnu-karticu-zasto-sebi-ne-omoguciti-i-iskustva-koja-cete-pamtiti-cijeloga-zivota [catid] => 244 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Neprocjenjivo. Riječ koja je sjajnim marketingom postala sinonimom kompanije Mastercard već dugi niz godina se provlači kroz medije, oglašavanja i poslovanje. U međuvremenu je Mastercard oformio iskustvenu platformu Priceless.com koja donosi, pogađate već, jedinstvena iskustva i prilike za stvaranje uspomena uz najmilije, dok istovremeno utječe na stvaranje novih pogleda na svijet.

Helena Šekerija, voditeljica marketinga u Mastercardu osnivačica je hrvatske inačice platforme, a odnedavno je zadužena i za njezin razvoj na regionalnoj razini, za deset zemalja. Na svom poslovnom putu, Helena je karijeru razvijala u velikim korporacijama kao što su RTL, Samsung Electronics i MediaCom, a ujedno je i član žirija za nagradu Effie za najbolje projekte u području marketinga. Od nje smo imali priliku saznati više o platformi Priceless.com te o planovima za budućnost.

 

Hrvatska je već pet godina dio globalne digitalne platforme Priceless.com. Možete li nam pojasniti njezin koncept?

Priceless.com Mastercardova je iskustvena platforma koja donosi neprocjenjiva iskustva i jedinstvene prilike za stvaranje uspomena uz najmilije, dok istovremeno utječe na stvaranje novih pogleda na svijet. Zahvaljujući količini i raznolikosti sadržaja koji se ondje nalazi, ali i neprekidnom nadopunjavanju, volim ju nazvati i digitalnim hubom koji je osmišljen s ciljem da na jednom mjestu predstavlja ono najbolje što zemlje diljem svijeta mogu ponuditi korisnicima Mastercard kartica. Prilikom planiranja svojih odmora, današnji turisti traže puno više od sunca, mora i udobnog hotela. Oni posljednjih godina žele istražiti područje u koje su otputovali, upoznati tradiciju lokacije gdje se nalaze, uživati u najboljim okusima koje to podneblje nudi, upoznati ljude koji ondje žive. Nakon što ih prožive, pamte takva iskustva čitav život i spremni su ih preporučiti kad ih se upita za savjet što vidjeti, gdje jesti, kako planirati takav odmor. Za takav aranžman nekad biste satima istraživati ponude, fizički posjećivati turističke agencije i utrošiti mnogo vremena kako biste za sebe i najmilije organizirali idealni odmor koji je savršeni spoj svega što su si zamislili. Upravo zato, kako bismo pojednostavnili taj proces za turiste nove generacije, počeli smo s osmišljavanjem jedinstvenih iskustava dostupnih isključivo na platformi Priceless.com. Kako bi korisnicima platforme ponudili zaista poseban sadržaj, Mastercard se udružuje s brojnim malim poduzetnicima i OPG-ima, vrhunskim chefovima i vinarima, stručnjacima iz raznih područja, malim specijaliziranim turističkim agencijama, ali i hotelskim lancima – a sve kako bi kreirali aranžmane koji su sveobuhvatni, a zahtijevaju minimalnu organizaciju za turista. No, iako je upravo iskustveni turizam ono na čemu počiva ideja platforme, Priceless.com je kroz godine evoluirao. Iako je primarno osmišljena s tom namjenom, sada na platformi nećete pronaći samo turističke aranžmane, nego razni sadržaj u kojemu možete uživati s dragim osobama – ekskluzivne pakete za rasprodane koncerte, brojne edukacije koje će vam pomoći usavršiti znanja u brojnim područjima, radionice na kojima ćete stjecati nove vještine i započeti nove hobije… Uz to, na platformi nudimo i uključivanje u brojne nagradne igre u sklopu kojih osiguravamo jedinstvene once in a lifetime aranžmane poput upoznavanja megapopularnih zvijezda, posebnih obiteljskih aranžmana i slično. Ponosna sam što je još od 2017. godine dio platforme i naša mala Hrvatska, a sve čime se dičimo na ovaj način predstavljamo u više od 40 zemalja svijeta. Tako smo se svrstali uz bok svjetskim destinacijama koje svoje atrakcije, znamenitosti, tradiciju, specifičnosti i prirodne ljepote predstavljaju putem ove platforme.

---

image

Helena Šekerija, voditeljica projekta Priceless.com

---

Kako možemo preuzeti jedno takvo iskustvo? Kako funkcionira proces?

Na platformi su dostupna digitalna, uglavnom besplatna iskustva, kao i ona za koje se ipak potrebno spakirati i zaputiti na odabranu destinaciju. Sve što se na našem hubu nalazi dostupno je ekskluzivno korisnicima Mastercard kartica. Kako biste besplatno preuzeli neko od inspirativnih sadržaja ili kupili fizički aranžman koji vam se na stranici svidio, potrebno se doslovce u nekoliko klikova registrirati na Priceless.com i odabrati iskustvo. Proces traje svega minutu do dvije, a zatim na vašu adresu e-pošte stiže potvrda s uputama za uspješno korištenje iskustva za koje ste se odlučili, ovisno o tome radi li se o određenom tutorialu, digitalnoj radionici uživo ili putovanju. Uz to, naš tim uvijek neposredno nakon preuzimanja iskustava kontaktira kupce kako bi detaljno prošli kroz plan. To je pristup koji njegujemo i koji kupci iznimno cijene jer su navikli na princip raznih booking stranica gdje nerijetko nedostaje tog ljudskog kontakta. Koncept naše platforme je takav da se svakom kupcu možemo posebno posvetiti i imati pod kontrolom čitav proces – od kupnje do posljednjeg trenutka iskustva.
 

Koja iskustva s platforme biste izdvojili ili preporučili?

Svi imamo različite interese i ovisno o tome kako se osjećamo i u kakvoj se situaciji nalazimo, odgovaraju nam različiti sadržaji. I, jasno, imamo različite želje i potrebe. Nekad smo željni novih znanja, nekad nam je važno pronaći novi hobi koji će nas ispunjavati i možda odmaknuti od svakodnevnice, nekad imamo novca priuštiti si ekskluzivne aranžmane, a nekad bismo voljeli istražiti nešto jedinstveno, a nismo spremni za to izdvojiti mnogo novca. Smatram da je važno da ponudimo sadržaj za sve – jer svi imamo pravo ispuniti svoj život trenucima koji nas usrećuju. I to je zapravo ono što je posebno na našoj platformi. Smatram da ondje zaista svi možemo pronaći nešto za sebe. Ako ste, recimo, ljubitelj istraživanja novih kulinarskih trendova i u svojoj kuhinji želite svojim najdražima pripremiti jelo kao iz fine dining restorana, na Priceless.com ćete odabrati digitalne kulinarske radionice koje smo pripremili u suradnji s nagrađivanim chefovima iz restorana članova udruge JRE, usuđujem se reći, najboljih fine dining restorana u Hrvatskoj. Ako ste u fazi renovacije doma, a niste u mogućnosti kupovati novi namještaj ili vam je garaža puna starih, ali vrijednih komada za koje smatrate da su zaslužili novu priliku, preuzet ćete razne digitalne sadržaje u kojima vas vrhunski stručnjaci podučavaju kako namještaju udahnuti novi život. Ili ćete pak u prtljažnik spremiti tu staru bakinu fotelju i uputiti se na radionicu koju smo osmislili s našim partnerima s ciljem da to učinite uz stručnu pomoć u studijima iz kojih izlaze najdivniji vintage komadi. Vječni zaljubljenici u istraživanje ljepota Hrvatske kod nas će, primjerice, pronaći i jedinstvena iskustva u sklopu kojih će upoznati Istru i Slavoniju na način kako do sad možda nisu imali priliku, a uvijek smo spremni doskočiti i željama specifične publike – jedan od primjera ovdje su ekskluzivni paketi kakve već godinama kreiramo za ULTRA Europe festival u sklopu kojih, uz uživanje u vrhunskoj atmosferi i najboljoj elektronskoj glazbi, korisnicima naše platforme omogućavamo i druženje s najvećim svjetskim DJ-evima.

 

Koja od njih su najtraženija?

Kako bi sadržaj koji nudimo zaista bio ekskluzivan, gotovo sva iskustva imaju ograničen broj paketa, a nerijetko su svi dostupni paketi rasprodani. Na primjer, sve uradi sam radionice koje smo do danas osmislili sa suradnicima Mirjane Mikulec rasprodali smo u trenu, a isto se dogodilo sa specifičnim marketinškim radionicama koje smo organizirali s krovnom udrugom koja okuplja najbolje kreativne agencije u Hrvatskoj. Ulaznice za rasprodane koncerte na Tvrđavi sv. Mihovila planu u roku nekoliko dana, a ogroman je i interes za preuzimanjem naših digitalnih iskustava. Samo u posljednjih godinu i pol dana, iskustva poput tutoriala za fotografiranje koje smo osmislili s Pixsellom, radionice o DJ-ingu s jednom od naših najuspješnijih DJ-ica Insolate, masterclassova osmišljenih u suradnji sa zagrebačkom craft pekarnicom Bread Club i malom slavonskom vinarijom u Kaptolu te brojna druga preuzeta su više od 1.000 puta.

 

Kakve su reakcije korisnika na Priceless.com iskustva u Hrvatskoj?

Iako su rezultati koje vidimo iz dana u dan potvrda kako kreiramo kvalitetan i zanimljiv sadržaj za našu platformu, povratne informacije korisnika izrazito su nam važne. Zato nakon svih iskustava na koja smo „uputili“ naše korisnike zovemo partnere i želimo znati svaki detalj i reakcije korisnika na sve što smo im pripremili. Zaista se veselimo svakom aranžmanu i nerijetko u zadnji tren odlučimo kupce još dodatno iznenaditi personaliziranim porukama koje ih dočekaju kad se negdje smjeste, ili poklonom iznenađenja koji smo osmislili u suradnji s našim partnerima. Također, vrlo često im se javimo da im se zahvalimo na povjerenju i da ih pitamo kako su se proveli. Iako je u većini slučajeva sve i bolje nego što smo si zamislili, znaju se dogoditi nepredvidive situacije kojima treba pristupiti ad hoc, pa nam je važno znati da i u tim situacijama možemo računati na partnere kojima smo prepustili naše korisnike. Tako iz prve ruke saznamo ako nešto trebamo promijeniti, a nerijetko si i uljepšamo dan jer kupci s nama podijele svoje oduševljenje pristupom partnera koji im se u potpunosti posvete.

 

Nedavno ste predstavili zaokret platforme Priceless.com prema održivosti, možete li nam reći nešto o tome?

Tako je, u proteklom mjesecu smo predstavili zaokret platforme Priceless.com u Hrvatskoj. Udružili smo se s malim poduzetnicima koji temelje svoja poslovanja na održivim modelima i zajedno smo kreirali nova iskustva za naš hub, a sve s ciljem da korisnike platforme inspiriramo da već danas u svoje svakodnevnice uvrste jednostavne održive prakse. Na platformi tako sad nudimo sadržaj koji motivira i podučava kako živjeti održivo te omogućuje istraživanje Lijepe Naše kroz iskustva osmišljena tako da njihov sadržaj minimalno šteti planetu, a u najvećoj mjeri nas uči kako ga čuvati. Na ovaj potez smo se odlučili prvi od svih zemalja koje su dio programa Priceless.com i posebno sam ponosna što smo na globalnoj razini još jednom istaknuti kao primjer koji trebaju slijediti sve ostale zemlje. Uz naše partnere i iskustva, okrećemo i novu stranicu kad je riječ o pristupu promociji toga što radimo. Želimo biti relevantni, transparentni i autentični. Zato, u suradnji s relevantnim medijima koji kroz brojne aktivnosti potiču ovakve prakse i influencerima koji sa svojim pratiteljima svakodnevno dijele savjete o, primjerice, zero waste konceptu kuhanja i općenito načinu života kojim minimalno štetimo planetu, kreiramo posebno osmišljene kampanje. Na taj način pozivamo postojeće i buduće korisnike platforme da postanu dio naše male zajednice koja brine, promišlja i čini konkretne poteze. Uz to, ovo je samo jedan od načina kako podržavamo rad naših malih poduzetnika i zajedno radimo na oporavku našeg gospodarstva koje je doživjelo velik udarac za vrijeme pandemije.


---

image

Predstavljanje najnovijeg sadržaja na platformi Priceless.com - Kako već danas početi živjeti "održivo" 

---

 

Kako veliki brendovi i velike kompanije mogu utjecati na promjene navika svojih potrošača u ovom segmentu?

U Mastercardu želimo doprinijeti održivoj budućnosti u svemu što radimo. Ključne komponente naše strategije jesu unaprijediti uključivi rast, poslovati na pouzdan i transparentan način, oko sebe okupljati nadahnute zaposlenike i, u sferi svog djelovanja, upravljati prirodnim resursima najbolje što u ovom trenutku znamo i umijemo, a sve kako bismo stvorili održivu budućnost za Mastercard i sve one koji su s nama povezani. U posljednjih nekoliko godina potrošači se mijenjaju, sve više brinu o transparentnosti kompanija u ovom području i važno im je da poduzimaju konkretne mjere u vezi s društvenim i ekološkim pitanjima. Rezultati posljednjeg MasterIndexa, istraživanja koje je za Mastercard u listopadu ove godine provela agencija Improve, 80 posto ispitanika navodi da održivo poslovanje u određenoj mjeri utječe pozitivno na opći dojam o kompanijama i brendovima i od njih očekuju da prepoznaju i prihvate suočavanje s novim izazovom: shvaćanjem svoje veće svrhe i utjecaja na potrošače. Brendovi imaju moć, odgovornost, mogućnost i resurse za poduzimanje konkretnih poteza te educiranje svojih potrošača u ovom području. Oni koje to čine već danas miljama su daleko od onih koji to tek planiraju, a oni koje o tome ne promišljaju vrlo skoro će biti marginalizirani od strane klijenata, potrošača i ulagača.

 

Angažirani ste u razvoju projeka Priceless.com za čak deset zemalja, a u svom karijernom putu ste prošli raznovrsne izazove. Možete li nam ispričati malo više o svom poslovnom putu?

Zaista uživam raditi i razvijati se u multinacionalnom i multikulturalnom okruženju koje pruža Mastercard. Moja trenutna uloga u kompaniji jest voditi marketinške projekte u Hrvatskoj, a odnedavno sam zadužena i za razvoj platforme Priceless.com na regionalnoj razini, za 10 zemalja. Što god činila u poslovnom aspektu, vodim se srcem i kreativnošću, a svaki dan na tom putu mi je drugačiji, zabavan i izazovan. Naravno, najdraže mi je na projektima unutar krovnog koncepta Priceless. Činiti dobro svaki dan kroz koncept Pricelessa iznimno me veseli.

Svoje profesionalno iskustvo počela sam stjecati još 2007. godine (uskoro ću mu slaviti punoljetnost!), a temelji se na radu u različitim internacionalnim tvrtkama, kako za Hrvatsku,  tako i za nekoliko drugih tržišta. Karijeru sam započela radom u medijskom svijetu, u kompaniji RTL Hrvatska, zatim sam se neko vrijeme razvijala u agencijskom okruženju tvrtke MediaCom, a sve je to rezultiralo iskustvom za koje smatram da me osnažilo da se okušam u korporativnim divovima - kompaniji Samsung Electronics, pa i ovdje gdje sam sad – u jednoj od najinovativnijih tehnoloških kompanija na svijetu. Raznolikost kompanija u kojima sam do sada radila, kao i iskustvo vođenja marketinga za više zemalja, itekako je utjecalo na moj poslovni razvoj, ali i osobne stavove i uvjerenja. U svom poslu sam strastvena, a uživam i u prilikama koje mi se pružaju da doprinesem procjenjivanju uspjeha na tržištu – već nekoliko godina dio sam žirija za nagradu Effie, jedno od najrelevantnijih priznanja koje se dodjeljuje najboljim projektima u području marketinga.

_________________

Sadržaj nastao u suradnji s Mastercardom.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => priceless.com [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [3] => stdClass Object ( [id] => 61 [name] => Contains Infographic [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 4 [alias] => contains_infographic ) [4] => stdClass Object ( [id] => 62 [name] => Without ads [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 5 [alias] => Withoutads ) [5] => stdClass Object ( [id] => 63 [name] => Photo gallery [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 6 [alias] => Photo_gallery ) [6] => stdClass Object ( [id] => 64 [name] => Promo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 7 [alias] => promo ) [8] => stdClass Object ( [id] => 67 [name] => Contains video [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 9 [alias] => contains_video ) [9] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) [10] => stdClass Object ( [id] => 69 [name] => Exclude comments [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 11 [alias] => exclude_comments ) [11] => stdClass Object ( [id] => 70 [name] => Open link in new window [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 12 [alias] => open_link_in_new_window ) [12] => stdClass Object ( [id] => 71 [name] => Horizontal crop of the main photo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 13 [alias] => horizontal_crop_of_the_main_photo ) [13] => stdClass Object ( [id] => 73 [name] => No-index [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 15 [alias] => no_index ) [14] => stdClass Object ( [id] => 74 [name] => No-cache [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 16 [alias] => no_cache ) [15] => stdClass Object ( [id] => 77 [name] => Don't show on the front page [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 17 [alias] => dont_show_on_the_front_page ) [16] => stdClass Object ( [id] => 78 [name] => Related on bottom [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 18 [alias] => related_on_bottom ) [17] => stdClass Object ( [id] => 79 [name] => Live button [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 19 [alias] => live_button ) [26] => stdClass Object ( [id] => 87 [name] => Instant articles [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 28 [alias] => instant_articles ) [27] => stdClass Object ( [id] => 91 [name] => S preporučuje [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 29 [alias] => s_preporucuje ) [28] => stdClass Object ( [id] => 92 [name] => S voli [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 30 [alias] => s_voli ) [29] => stdClass Object ( [id] => 93 [name] => Layout with three photos [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 31 [alias] => layout_with_three_photos ) [30] => stdClass Object ( [id] => 94 [name] => Gallery in the article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 32 [alias] => gallery_in_the_article ) [31] => stdClass Object ( [id] => 95 [name] => Required views [value] => 0 [type] => textfield [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 33 [alias] => required_views ) [32] => stdClass Object ( [id] => 96 [name] => FullHD image [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 34 [alias] => fullhd_image ) [33] => stdClass Object ( [id] => 97 [name] => City Select [value] => (0) [type] => select [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 35 [alias] => CitySelect ) [34] => stdClass Object ( [id] => 98 [name] => Paid Article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 36 [alias] => paid_article ) ) [extra_fields_search] => priceless.com 2 0 14171 2 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 [created] => 2022-11-07 09:44:53 [created_by] => 264 [created_by_alias] => Vlado Ozretić [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2022-11-11 11:49:03 [modified_by] => 264 [publish_up] => 2022-11-09 23:00:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 53 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 244 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovije vijesti iz poslovnog sektora [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, poslovni sektor, biznis, business [secure] => 0 [page_title] => Biznis [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 0 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 1 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= title=Ako već koristite kreditnu karticu, zašto sebi ne omogućiti i iskustva koja ćete pamtiti cijeloga života [metakey] => Mastercard, Priceless [plugins] => {"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/images\/slike\/2022\/11\/07\/23749673.jpg","\/images\/slike\/2022\/11\/07\/23749170.jpg","\/images\/slike\/2022\/11\/07\/23749146.jpg","\/images\/slike\/2022\/11\/07\/23749144.jpg","\/images\/slike\/2022\/11\/07\/23749145.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["","","","",""],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["","

Helena \u0160ekerija, voditeljica projekta Priceless.com<\/p>","

Predstavljanje najnovijeg sadr\u017eaja na platformi Priceless.com - Kako ve\u0107 danas po\u010deti \u017eivjeti \u201dodr\u017eivo\u201d\u00a0<\/p>","",""],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"1920x1280","hd_23749673_1920.jpg":"1920x1080","k_23749673_1280.jpg":"1280x1280","k_23749673_1024.jpg":"1024x1024","k_23749673_640.jpg":"640x640","k_23749673_480.jpg":"480x480","k_23749673_340.jpg":"340x340","k_23749673_220.jpg":"220x220","o_23749673_1280.jpg":"1280x853","o_23749673_1024.jpg":"1024x682","o_23749673_640.jpg":"640x426","o_23749673_480.jpg":"480x320","o_23749673_340.jpg":"340x226","o_23749673_220.jpg":"220x146","h_23749673_1280.jpg":"1280x854","h_23749673_1024.jpg":"1024x683","h_23749673_640.jpg":"640x427","h_23749673_480.jpg":"480x320","h_23749673_340.jpg":"340x227","h_23749673_220.jpg":"220x147","pp_23749673_1280.jpg":"1280x1628","pp_23749673_1024.jpg":"1024x1303","pp_23749673_640.jpg":"640x814","pp_23749673_480.jpg":"480x611","pp_23749673_340.jpg":"340x432","pp_23749673_220.jpg":"220x280"},{"size0":"1920x1579","hd_23749170_1920.jpg":"1920x1080","k_23749170_1280.jpg":"1280x1280","k_23749170_1024.jpg":"1024x1024","k_23749170_640.jpg":"640x640","k_23749170_480.jpg":"480x480","k_23749170_340.jpg":"340x340","k_23749170_220.jpg":"220x220","o_23749170_1280.jpg":"1280x1052","o_23749170_1024.jpg":"1024x842","o_23749170_640.jpg":"640x526","o_23749170_480.jpg":"480x394","o_23749170_340.jpg":"340x279","o_23749170_220.jpg":"220x180","h_23749170_1280.jpg":"1280x854","h_23749170_1024.jpg":"1024x683","h_23749170_640.jpg":"640x427","h_23749170_480.jpg":"480x320","h_23749170_340.jpg":"340x227","h_23749170_220.jpg":"220x147","pp_23749170_1280.jpg":"1280x1628","pp_23749170_1024.jpg":"1024x1303","pp_23749170_640.jpg":"640x814","pp_23749170_480.jpg":"480x611","pp_23749170_340.jpg":"340x432","pp_23749170_220.jpg":"220x280"},{"size0":"1920x1281","hd_23749146_1920.jpg":"1920x1080","k_23749146_1280.jpg":"1280x1280","k_23749146_1024.jpg":"1024x1024","k_23749146_640.jpg":"640x640","k_23749146_480.jpg":"480x480","k_23749146_340.jpg":"340x340","k_23749146_220.jpg":"220x220","o_23749146_1280.jpg":"1280x854","o_23749146_1024.jpg":"1024x683","o_23749146_640.jpg":"640x427","o_23749146_480.jpg":"480x320","o_23749146_340.jpg":"340x226","o_23749146_220.jpg":"220x146","h_23749146_1280.jpg":"1280x854","h_23749146_1024.jpg":"1024x683","h_23749146_640.jpg":"640x427","h_23749146_480.jpg":"480x320","h_23749146_340.jpg":"340x227","h_23749146_220.jpg":"220x147","pp_23749146_1280.jpg":"1280x1628","pp_23749146_1024.jpg":"1024x1303","pp_23749146_640.jpg":"640x814","pp_23749146_480.jpg":"480x611","pp_23749146_340.jpg":"340x432","pp_23749146_220.jpg":"220x280"},{"size0":"1920x2880","hd_23749144_1920.jpg":"1920x1080","k_23749144_1280.jpg":"1280x1280","k_23749144_1024.jpg":"1024x1024","k_23749144_640.jpg":"640x640","k_23749144_480.jpg":"480x480","k_23749144_340.jpg":"340x340","k_23749144_220.jpg":"220x220","o_23749144_1280.jpg":"1280x1920","o_23749144_1024.jpg":"1024x1536","o_23749144_640.jpg":"640x960","o_23749144_480.jpg":"480x720","o_23749144_340.jpg":"340x510","o_23749144_220.jpg":"220x330","h_23749144_1280.jpg":"1280x854","h_23749144_1024.jpg":"1024x683","h_23749144_640.jpg":"640x427","h_23749144_480.jpg":"480x320","h_23749144_340.jpg":"340x227","h_23749144_220.jpg":"220x147","pp_23749144_1280.jpg":"1280x1628","pp_23749144_1024.jpg":"1024x1303","pp_23749144_640.jpg":"640x814","pp_23749144_480.jpg":"480x611","pp_23749144_340.jpg":"340x432","pp_23749144_220.jpg":"220x280"},{"size0":"1365x2048","hd_23749145_1920.jpg":"1920x1080","k_23749145_1280.jpg":"1280x1280","k_23749145_1024.jpg":"1024x1024","k_23749145_640.jpg":"640x640","k_23749145_480.jpg":"480x480","k_23749145_340.jpg":"340x340","k_23749145_220.jpg":"220x220","o_23749145_1280.jpg":"1280x1920","o_23749145_1024.jpg":"1024x1536","o_23749145_640.jpg":"640x960","o_23749145_480.jpg":"480x720","o_23749145_340.jpg":"340x510","o_23749145_220.jpg":"220x330","h_23749145_1280.jpg":"1280x854","h_23749145_1024.jpg":"1024x683","h_23749145_640.jpg":"640x427","h_23749145_480.jpg":"480x320","h_23749145_340.jpg":"340x227","h_23749145_220.jpg":"220x147","pp_23749145_1280.jpg":"1280x1628","pp_23749145_1024.jpg":"1024x1303","pp_23749145_640.jpg":"640x814","pp_23749145_480.jpg":"480x611","pp_23749145_340.jpg":"340x432","pp_23749145_220.jpg":"220x280"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 110 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 244 [name] => Biznis [alias] => biznis [description] => [parent] => 119 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 5 [params] => {"inheritFrom":"119","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 1 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 18 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 38934365 Threads: 4 Questions: 7136373284 Slow queries: 3315046 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 609329100 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 44 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front01 [password] => Y2AfBGoJRKhS9HNdMJ [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => JDatabaseQueryMysqli Object ( [offset:protected] => 0 [limit:protected] => 0 [db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object *RECURSION* [sql:protected] => [type:protected] => select [element:protected] => [select:protected] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => SELECT [elements:protected] => Array ( [0] => category.* [1] => IF(ISNULL(container.catid),false,true) AS container [2] => container.name AS container_name [3] => SEFURL_cr.menuItemID AS sefurl_belonging_menu_item ) [glue:protected] => , ) [delete:protected] => [update:protected] => [insert:protected] => [from:protected] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => FROM [elements:protected] => Array ( [0] => `#__ocm_categories` AS `category` ) [glue:protected] => , ) [join:protected] => Array ( [0] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => LEFT JOIN [elements:protected] => Array ( [0] => #__ocm_containers AS container ON category.id = container.catid ) [glue:protected] => , ) [1] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => LEFT JOIN [elements:protected] => Array ( [0] => #__ocm_sefurl_category_menu_relation AS SEFURL_cr ON category.id = SEFURL_cr.categoryID ) [glue:protected] => , ) ) [set:protected] => [where:protected] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => WHERE [elements:protected] => Array ( [0] => `category`.`id` = '240' ) [glue:protected] => AND ) [group:protected] => [having:protected] => [columns:protected] => [values:protected] => [order:protected] => [autoIncrementField:protected] => [call:protected] => [exec:protected] => [union:protected] => [unionAll:protected] => [selectRowNumber:protected] => ) [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /vijesti/biznis ) [additional_categories] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 244 [name] => Biznis [alias] => biznis [parent] => 119 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /vijesti/biznis ) ) [link] => /vijesti/biznis/ako-vec-koristite-kreditnu-karticu-zasto-sebi-ne-omoguciti-i-iskustva-koja-cete-pamtiti-cijeloga-zivota-1238985 [printLink] => /vijesti/biznis/ako-vec-koristite-kreditnu-karticu-zasto-sebi-ne-omoguciti-i-iskustva-koja-cete-pamtiti-cijeloga-zivota-1238985?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 21074 [name] => mastercard [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => mastercard [link] => /tag/mastercard ) [1] => stdClass Object ( [id] => 608706 [name] => Priceless [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 2020-05-21 10:40:59 [main_article_id] => 0 [alias] => priceless [link] => /tag/priceless ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => priceless.com [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [contains_infographic] => stdClass Object ( [id] => 61 [name] => Contains Infographic [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 4 [alias] => contains_infographic ) [Withoutads] => stdClass Object ( [id] => 62 [name] => Without ads [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 5 [alias] => Withoutads ) [Photo_gallery] => stdClass Object ( [id] => 63 [name] => Photo gallery [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 6 [alias] => Photo_gallery ) [promo] => stdClass Object ( [id] => 64 [name] => Promo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 7 [alias] => promo ) [contains_video] => stdClass Object ( [id] => 67 [name] => Contains video [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 9 [alias] => contains_video ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) [exclude_comments] => stdClass Object ( [id] => 69 [name] => Exclude comments [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 11 [alias] => exclude_comments ) [open_link_in_new_window] => stdClass Object ( [id] => 70 [name] => Open link in new window [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 12 [alias] => open_link_in_new_window ) [horizontal_crop_of_the_main_photo] => stdClass Object ( [id] => 71 [name] => Horizontal crop of the main photo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 13 [alias] => horizontal_crop_of_the_main_photo ) [no_index] => stdClass Object ( [id] => 73 [name] => No-index [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 15 [alias] => no_index ) [no_cache] => stdClass Object ( [id] => 74 [name] => No-cache [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 16 [alias] => no_cache ) [dont_show_on_the_front_page] => stdClass Object ( [id] => 77 [name] => Don't show on the front page [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 17 [alias] => dont_show_on_the_front_page ) [related_on_bottom] => stdClass Object ( [id] => 78 [name] => Related on bottom [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 18 [alias] => related_on_bottom ) [live_button] => stdClass Object ( [id] => 79 [name] => Live button [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 19 [alias] => live_button ) [instant_articles] => stdClass Object ( [id] => 87 [name] => Instant articles [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 28 [alias] => instant_articles ) [s_preporucuje] => stdClass Object ( [id] => 91 [name] => S preporučuje [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 29 [alias] => s_preporucuje ) [s_voli] => stdClass Object ( [id] => 92 [name] => S voli [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 30 [alias] => s_voli ) [layout_with_three_photos] => stdClass Object ( [id] => 93 [name] => Layout with three photos [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 31 [alias] => layout_with_three_photos ) [gallery_in_the_article] => stdClass Object ( [id] => 94 [name] => Gallery in the article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 32 [alias] => gallery_in_the_article ) [required_views] => stdClass Object ( [id] => 95 [name] => Required views [value] => 0 [type] => textfield [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 33 [alias] => required_views ) [fullhd_image] => stdClass Object ( [id] => 96 [name] => FullHD image [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 34 [alias] => fullhd_image ) [CitySelect] => stdClass Object ( [id] => 97 [name] => City Select [value] => (0) [type] => select [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 35 [alias] => CitySelect ) [paid_article] => stdClass Object ( [id] => 98 [name] => Paid Article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 36 [alias] => paid_article ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Ako već koristite kreditnu karticu, zašto sebi ne omogućiti i iskustva koja ćete pamtiti cijeloga života [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-21-02-38-05-264 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1342 [gender] => m [description] => [image] => 1342.png [url] => [group] => 0 [plugins] => {"customparams_author_school":"","customparams_author_title":"","customparams_author_title_categoryid":"3","customparams_fb_link":"","customparams_tw_link":""} ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2022/11/07/23749673.jpg [galleryCount] => 5 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2022/11/07/23749673.jpg [title] => ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2022/11/07/23749170.jpg [title] =>

Helena Šekerija, voditeljica projekta Priceless.com

) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2022/11/07/23749146.jpg [title] =>

Predstavljanje najnovijeg sadržaja na platformi Priceless.com - Kako već danas početi živjeti ”održivo” 

) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2022/11/07/23749144.jpg [title] => ) [4] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2022/11/07/23749145.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [videoType] => allvideos [text] => {OCMSplitter}

Neprocjenjivo. Riječ koja je sjajnim marketingom postala sinonimom kompanije Mastercard već dugi niz godina se provlači kroz medije, oglašavanja i poslovanje. U međuvremenu je Mastercard oformio iskustvenu platformu Priceless.com koja donosi, pogađate već, jedinstvena iskustva i prilike za stvaranje uspomena uz najmilije, dok istovremeno utječe na stvaranje novih pogleda na svijet.

Helena Šekerija, voditeljica marketinga u Mastercardu osnivačica je hrvatske inačice platforme, a odnedavno je zadužena i za njezin razvoj na regionalnoj razini, za deset zemalja. Na svom poslovnom putu, Helena je karijeru razvijala u velikim korporacijama kao što su RTL, Samsung Electronics i MediaCom, a ujedno je i član žirija za nagradu Effie za najbolje projekte u području marketinga. Od nje smo imali priliku saznati više o platformi Priceless.com te o planovima za budućnost.

 

Hrvatska je već pet godina dio globalne digitalne platforme Priceless.com. Možete li nam pojasniti njezin koncept?

Priceless.com Mastercardova je iskustvena platforma koja donosi neprocjenjiva iskustva i jedinstvene prilike za stvaranje uspomena uz najmilije, dok istovremeno utječe na stvaranje novih pogleda na svijet. Zahvaljujući količini i raznolikosti sadržaja koji se ondje nalazi, ali i neprekidnom nadopunjavanju, volim ju nazvati i digitalnim hubom koji je osmišljen s ciljem da na jednom mjestu predstavlja ono najbolje što zemlje diljem svijeta mogu ponuditi korisnicima Mastercard kartica. Prilikom planiranja svojih odmora, današnji turisti traže puno više od sunca, mora i udobnog hotela. Oni posljednjih godina žele istražiti područje u koje su otputovali, upoznati tradiciju lokacije gdje se nalaze, uživati u najboljim okusima koje to podneblje nudi, upoznati ljude koji ondje žive. Nakon što ih prožive, pamte takva iskustva čitav život i spremni su ih preporučiti kad ih se upita za savjet što vidjeti, gdje jesti, kako planirati takav odmor. Za takav aranžman nekad biste satima istraživati ponude, fizički posjećivati turističke agencije i utrošiti mnogo vremena kako biste za sebe i najmilije organizirali idealni odmor koji je savršeni spoj svega što su si zamislili. Upravo zato, kako bismo pojednostavnili taj proces za turiste nove generacije, počeli smo s osmišljavanjem jedinstvenih iskustava dostupnih isključivo na platformi Priceless.com. Kako bi korisnicima platforme ponudili zaista poseban sadržaj, Mastercard se udružuje s brojnim malim poduzetnicima i OPG-ima, vrhunskim chefovima i vinarima, stručnjacima iz raznih područja, malim specijaliziranim turističkim agencijama, ali i hotelskim lancima – a sve kako bi kreirali aranžmane koji su sveobuhvatni, a zahtijevaju minimalnu organizaciju za turista. No, iako je upravo iskustveni turizam ono na čemu počiva ideja platforme, Priceless.com je kroz godine evoluirao. Iako je primarno osmišljena s tom namjenom, sada na platformi nećete pronaći samo turističke aranžmane, nego razni sadržaj u kojemu možete uživati s dragim osobama – ekskluzivne pakete za rasprodane koncerte, brojne edukacije koje će vam pomoći usavršiti znanja u brojnim područjima, radionice na kojima ćete stjecati nove vještine i započeti nove hobije… Uz to, na platformi nudimo i uključivanje u brojne nagradne igre u sklopu kojih osiguravamo jedinstvene once in a lifetime aranžmane poput upoznavanja megapopularnih zvijezda, posebnih obiteljskih aranžmana i slično. Ponosna sam što je još od 2017. godine dio platforme i naša mala Hrvatska, a sve čime se dičimo na ovaj način predstavljamo u više od 40 zemalja svijeta. Tako smo se svrstali uz bok svjetskim destinacijama koje svoje atrakcije, znamenitosti, tradiciju, specifičnosti i prirodne ljepote predstavljaju putem ove platforme.

---

image

Helena Šekerija, voditeljica projekta Priceless.com

---

Kako možemo preuzeti jedno takvo iskustvo? Kako funkcionira proces?

Na platformi su dostupna digitalna, uglavnom besplatna iskustva, kao i ona za koje se ipak potrebno spakirati i zaputiti na odabranu destinaciju. Sve što se na našem hubu nalazi dostupno je ekskluzivno korisnicima Mastercard kartica. Kako biste besplatno preuzeli neko od inspirativnih sadržaja ili kupili fizički aranžman koji vam se na stranici svidio, potrebno se doslovce u nekoliko klikova registrirati na Priceless.com i odabrati iskustvo. Proces traje svega minutu do dvije, a zatim na vašu adresu e-pošte stiže potvrda s uputama za uspješno korištenje iskustva za koje ste se odlučili, ovisno o tome radi li se o određenom tutorialu, digitalnoj radionici uživo ili putovanju. Uz to, naš tim uvijek neposredno nakon preuzimanja iskustava kontaktira kupce kako bi detaljno prošli kroz plan. To je pristup koji njegujemo i koji kupci iznimno cijene jer su navikli na princip raznih booking stranica gdje nerijetko nedostaje tog ljudskog kontakta. Koncept naše platforme je takav da se svakom kupcu možemo posebno posvetiti i imati pod kontrolom čitav proces – od kupnje do posljednjeg trenutka iskustva.
 

Koja iskustva s platforme biste izdvojili ili preporučili?

Svi imamo različite interese i ovisno o tome kako se osjećamo i u kakvoj se situaciji nalazimo, odgovaraju nam različiti sadržaji. I, jasno, imamo različite želje i potrebe. Nekad smo željni novih znanja, nekad nam je važno pronaći novi hobi koji će nas ispunjavati i možda odmaknuti od svakodnevnice, nekad imamo novca priuštiti si ekskluzivne aranžmane, a nekad bismo voljeli istražiti nešto jedinstveno, a nismo spremni za to izdvojiti mnogo novca. Smatram da je važno da ponudimo sadržaj za sve – jer svi imamo pravo ispuniti svoj život trenucima koji nas usrećuju. I to je zapravo ono što je posebno na našoj platformi. Smatram da ondje zaista svi možemo pronaći nešto za sebe. Ako ste, recimo, ljubitelj istraživanja novih kulinarskih trendova i u svojoj kuhinji želite svojim najdražima pripremiti jelo kao iz fine dining restorana, na Priceless.com ćete odabrati digitalne kulinarske radionice koje smo pripremili u suradnji s nagrađivanim chefovima iz restorana članova udruge JRE, usuđujem se reći, najboljih fine dining restorana u Hrvatskoj. Ako ste u fazi renovacije doma, a niste u mogućnosti kupovati novi namještaj ili vam je garaža puna starih, ali vrijednih komada za koje smatrate da su zaslužili novu priliku, preuzet ćete razne digitalne sadržaje u kojima vas vrhunski stručnjaci podučavaju kako namještaju udahnuti novi život. Ili ćete pak u prtljažnik spremiti tu staru bakinu fotelju i uputiti se na radionicu koju smo osmislili s našim partnerima s ciljem da to učinite uz stručnu pomoć u studijima iz kojih izlaze najdivniji vintage komadi. Vječni zaljubljenici u istraživanje ljepota Hrvatske kod nas će, primjerice, pronaći i jedinstvena iskustva u sklopu kojih će upoznati Istru i Slavoniju na način kako do sad možda nisu imali priliku, a uvijek smo spremni doskočiti i željama specifične publike – jedan od primjera ovdje su ekskluzivni paketi kakve već godinama kreiramo za ULTRA Europe festival u sklopu kojih, uz uživanje u vrhunskoj atmosferi i najboljoj elektronskoj glazbi, korisnicima naše platforme omogućavamo i druženje s najvećim svjetskim DJ-evima.

 

Koja od njih su najtraženija?

Kako bi sadržaj koji nudimo zaista bio ekskluzivan, gotovo sva iskustva imaju ograničen broj paketa, a nerijetko su svi dostupni paketi rasprodani. Na primjer, sve uradi sam radionice koje smo do danas osmislili sa suradnicima Mirjane Mikulec rasprodali smo u trenu, a isto se dogodilo sa specifičnim marketinškim radionicama koje smo organizirali s krovnom udrugom koja okuplja najbolje kreativne agencije u Hrvatskoj. Ulaznice za rasprodane koncerte na Tvrđavi sv. Mihovila planu u roku nekoliko dana, a ogroman je i interes za preuzimanjem naših digitalnih iskustava. Samo u posljednjih godinu i pol dana, iskustva poput tutoriala za fotografiranje koje smo osmislili s Pixsellom, radionice o DJ-ingu s jednom od naših najuspješnijih DJ-ica Insolate, masterclassova osmišljenih u suradnji sa zagrebačkom craft pekarnicom Bread Club i malom slavonskom vinarijom u Kaptolu te brojna druga preuzeta su više od 1.000 puta.

 

Kakve su reakcije korisnika na Priceless.com iskustva u Hrvatskoj?

Iako su rezultati koje vidimo iz dana u dan potvrda kako kreiramo kvalitetan i zanimljiv sadržaj za našu platformu, povratne informacije korisnika izrazito su nam važne. Zato nakon svih iskustava na koja smo „uputili“ naše korisnike zovemo partnere i želimo znati svaki detalj i reakcije korisnika na sve što smo im pripremili. Zaista se veselimo svakom aranžmanu i nerijetko u zadnji tren odlučimo kupce još dodatno iznenaditi personaliziranim porukama koje ih dočekaju kad se negdje smjeste, ili poklonom iznenađenja koji smo osmislili u suradnji s našim partnerima. Također, vrlo često im se javimo da im se zahvalimo na povjerenju i da ih pitamo kako su se proveli. Iako je u većini slučajeva sve i bolje nego što smo si zamislili, znaju se dogoditi nepredvidive situacije kojima treba pristupiti ad hoc, pa nam je važno znati da i u tim situacijama možemo računati na partnere kojima smo prepustili naše korisnike. Tako iz prve ruke saznamo ako nešto trebamo promijeniti, a nerijetko si i uljepšamo dan jer kupci s nama podijele svoje oduševljenje pristupom partnera koji im se u potpunosti posvete.

 

Nedavno ste predstavili zaokret platforme Priceless.com prema održivosti, možete li nam reći nešto o tome?

Tako je, u proteklom mjesecu smo predstavili zaokret platforme Priceless.com u Hrvatskoj. Udružili smo se s malim poduzetnicima koji temelje svoja poslovanja na održivim modelima i zajedno smo kreirali nova iskustva za naš hub, a sve s ciljem da korisnike platforme inspiriramo da već danas u svoje svakodnevnice uvrste jednostavne održive prakse. Na platformi tako sad nudimo sadržaj koji motivira i podučava kako živjeti održivo te omogućuje istraživanje Lijepe Naše kroz iskustva osmišljena tako da njihov sadržaj minimalno šteti planetu, a u najvećoj mjeri nas uči kako ga čuvati. Na ovaj potez smo se odlučili prvi od svih zemalja koje su dio programa Priceless.com i posebno sam ponosna što smo na globalnoj razini još jednom istaknuti kao primjer koji trebaju slijediti sve ostale zemlje. Uz naše partnere i iskustva, okrećemo i novu stranicu kad je riječ o pristupu promociji toga što radimo. Želimo biti relevantni, transparentni i autentični. Zato, u suradnji s relevantnim medijima koji kroz brojne aktivnosti potiču ovakve prakse i influencerima koji sa svojim pratiteljima svakodnevno dijele savjete o, primjerice, zero waste konceptu kuhanja i općenito načinu života kojim minimalno štetimo planetu, kreiramo posebno osmišljene kampanje. Na taj način pozivamo postojeće i buduće korisnike platforme da postanu dio naše male zajednice koja brine, promišlja i čini konkretne poteze. Uz to, ovo je samo jedan od načina kako podržavamo rad naših malih poduzetnika i zajedno radimo na oporavku našeg gospodarstva koje je doživjelo velik udarac za vrijeme pandemije.


---

image

Predstavljanje najnovijeg sadržaja na platformi Priceless.com - Kako već danas početi živjeti "održivo" 

---

 

Kako veliki brendovi i velike kompanije mogu utjecati na promjene navika svojih potrošača u ovom segmentu?

U Mastercardu želimo doprinijeti održivoj budućnosti u svemu što radimo. Ključne komponente naše strategije jesu unaprijediti uključivi rast, poslovati na pouzdan i transparentan način, oko sebe okupljati nadahnute zaposlenike i, u sferi svog djelovanja, upravljati prirodnim resursima najbolje što u ovom trenutku znamo i umijemo, a sve kako bismo stvorili održivu budućnost za Mastercard i sve one koji su s nama povezani. U posljednjih nekoliko godina potrošači se mijenjaju, sve više brinu o transparentnosti kompanija u ovom području i važno im je da poduzimaju konkretne mjere u vezi s društvenim i ekološkim pitanjima. Rezultati posljednjeg MasterIndexa, istraživanja koje je za Mastercard u listopadu ove godine provela agencija Improve, 80 posto ispitanika navodi da održivo poslovanje u određenoj mjeri utječe pozitivno na opći dojam o kompanijama i brendovima i od njih očekuju da prepoznaju i prihvate suočavanje s novim izazovom: shvaćanjem svoje veće svrhe i utjecaja na potrošače. Brendovi imaju moć, odgovornost, mogućnost i resurse za poduzimanje konkretnih poteza te educiranje svojih potrošača u ovom području. Oni koje to čine već danas miljama su daleko od onih koji to tek planiraju, a oni koje o tome ne promišljaju vrlo skoro će biti marginalizirani od strane klijenata, potrošača i ulagača.

 

Angažirani ste u razvoju projeka Priceless.com za čak deset zemalja, a u svom karijernom putu ste prošli raznovrsne izazove. Možete li nam ispričati malo više o svom poslovnom putu?

Zaista uživam raditi i razvijati se u multinacionalnom i multikulturalnom okruženju koje pruža Mastercard. Moja trenutna uloga u kompaniji jest voditi marketinške projekte u Hrvatskoj, a odnedavno sam zadužena i za razvoj platforme Priceless.com na regionalnoj razini, za 10 zemalja. Što god činila u poslovnom aspektu, vodim se srcem i kreativnošću, a svaki dan na tom putu mi je drugačiji, zabavan i izazovan. Naravno, najdraže mi je na projektima unutar krovnog koncepta Priceless. Činiti dobro svaki dan kroz koncept Pricelessa iznimno me veseli.

Svoje profesionalno iskustvo počela sam stjecati još 2007. godine (uskoro ću mu slaviti punoljetnost!), a temelji se na radu u različitim internacionalnim tvrtkama, kako za Hrvatsku,  tako i za nekoliko drugih tržišta. Karijeru sam započela radom u medijskom svijetu, u kompaniji RTL Hrvatska, zatim sam se neko vrijeme razvijala u agencijskom okruženju tvrtke MediaCom, a sve je to rezultiralo iskustvom za koje smatram da me osnažilo da se okušam u korporativnim divovima - kompaniji Samsung Electronics, pa i ovdje gdje sam sad – u jednoj od najinovativnijih tehnoloških kompanija na svijetu. Raznolikost kompanija u kojima sam do sada radila, kao i iskustvo vođenja marketinga za više zemalja, itekako je utjecalo na moj poslovni razvoj, ali i osobne stavove i uvjerenja. U svom poslu sam strastvena, a uživam i u prilikama koje mi se pružaju da doprinesem procjenjivanju uspjeha na tržištu – već nekoliko godina dio sam žirija za nagradu Effie, jedno od najrelevantnijih priznanja koje se dodjeljuje najboljim projektima u području marketinga.

_________________

Sadržaj nastao u suradnji s Mastercardom.

[jcfields] => Array ( ) [event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>


Helena Šekerija, voditeljica projekta Priceless.com


Predstavljanje najnovijeg sadržaja na platformi Priceless.com - Kako već danas početi živjeti ”održivo” 



[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/vijesti/biznis/ako-vec-koristite-kreditnu-karticu-zasto-sebi-ne-omoguciti-i-iskustva-koja-cete-pamtiti-cijeloga-zivota-1238985 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=7f2f82211c47ffea545d5087b64de3bd4051aa5c [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Ako+ve%C4%87+koristite+kreditnu+karticu%2C+za%C5%A1to+sebi+ne+omogu%C4%87iti+i+iskustva+koja+%C4%87ete+pamtiti+cijeloga+%C5%BEivota&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fvijesti%2Fbiznis%2Fako-vec-koristite-kreditnu-karticu-zasto-sebi-ne-omoguciti-i-iskustva-koja-cete-pamtiti-cijeloga-zivota-1238985 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fvijesti%2Fbiznis%2Fako-vec-koristite-kreditnu-karticu-zasto-sebi-ne-omoguciti-i-iskustva-koja-cete-pamtiti-cijeloga-zivota-1238985 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => priceless.com [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [3] => stdClass Object ( [id] => 61 [name] => Contains Infographic [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 4 [alias] => contains_infographic ) [4] => stdClass Object ( [id] => 62 [name] => Without ads [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 5 [alias] => Withoutads ) [5] => stdClass Object ( [id] => 63 [name] => Photo gallery [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 6 [alias] => Photo_gallery ) [6] => stdClass Object ( [id] => 64 [name] => Promo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 7 [alias] => promo ) [8] => stdClass Object ( [id] => 67 [name] => Contains video [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 9 [alias] => contains_video ) [9] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) [10] => stdClass Object ( [id] => 69 [name] => Exclude comments [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 11 [alias] => exclude_comments ) [11] => stdClass Object ( [id] => 70 [name] => Open link in new window [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 12 [alias] => open_link_in_new_window ) [12] => stdClass Object ( [id] => 71 [name] => Horizontal crop of the main photo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 13 [alias] => horizontal_crop_of_the_main_photo ) [13] => stdClass Object ( [id] => 73 [name] => No-index [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 15 [alias] => no_index ) [14] => stdClass Object ( [id] => 74 [name] => No-cache [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 16 [alias] => no_cache ) [15] => stdClass Object ( [id] => 77 [name] => Don't show on the front page [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 17 [alias] => dont_show_on_the_front_page ) [16] => stdClass Object ( [id] => 78 [name] => Related on bottom [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 18 [alias] => related_on_bottom ) [17] => stdClass Object ( [id] => 79 [name] => Live button [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 19 [alias] => live_button ) [26] => stdClass Object ( [id] => 87 [name] => Instant articles [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 28 [alias] => instant_articles ) [27] => stdClass Object ( [id] => 91 [name] => S preporučuje [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 29 [alias] => s_preporucuje ) [28] => stdClass Object ( [id] => 92 [name] => S voli [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 30 [alias] => s_voli ) [29] => stdClass Object ( [id] => 93 [name] => Layout with three photos [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 31 [alias] => layout_with_three_photos ) [30] => stdClass Object ( [id] => 94 [name] => Gallery in the article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 32 [alias] => gallery_in_the_article ) [31] => stdClass Object ( [id] => 95 [name] => Required views [value] => 0 [type] => textfield [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 33 [alias] => required_views ) [32] => stdClass Object ( [id] => 96 [name] => FullHD image [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 34 [alias] => fullhd_image ) [33] => stdClass Object ( [id] => 97 [name] => City Select [value] => (0) [type] => select [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 35 [alias] => CitySelect ) [34] => stdClass Object ( [id] => 98 [name] => Paid Article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 36 [alias] => paid_article ) )
StoryEditorOCM
Biznispriceless.com

Ako već koristite kreditnu karticu, zašto sebi ne omogućiti i iskustva koja ćete pamtiti cijeloga života

Piše Vlado Ozretić
10. studenog 2022. - 00:00

Neprocjenjivo. Riječ koja je sjajnim marketingom postala sinonimom kompanije Mastercard već dugi niz godina se provlači kroz medije, oglašavanja i poslovanje. U međuvremenu je Mastercard oformio iskustvenu platformu Priceless.com koja donosi, pogađate već, jedinstvena iskustva i prilike za stvaranje uspomena uz najmilije, dok istovremeno utječe na stvaranje novih pogleda na svijet.

Helena Šekerija, voditeljica marketinga u Mastercardu osnivačica je hrvatske inačice platforme, a odnedavno je zadužena i za njezin razvoj na regionalnoj razini, za deset zemalja. Na svom poslovnom putu, Helena je karijeru razvijala u velikim korporacijama kao što su RTL, Samsung Electronics i MediaCom, a ujedno je i član žirija za nagradu Effie za najbolje projekte u području marketinga. Od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. svibanj 2024 04:38