StoryEditorOCM
SplitNAKON NAŠEG TEKSTA

Javilo nam se još očajnih turista kojima rent-a car ne vraća pologe, poručuju im da se strpe: ‘Ne znamo kome dugujemo‘

Piše Božidar Lončar
7. kolovoza 2023. - 09:37

Nakon što smo objavili slučaj turista Andréa Tonaka kojemu rent-a car tvrtka "Vintax" nije vratila depozit unutar ugovorom predviđenog roka od 30 dana od isteka ugovora već je novac, kako kaže, dobio nakon našeg upita, stupili smo u kontakt s još šest osoba s istim problemom. Svi su uplatili depozit "Vintaxu" koji im nije vraćen unutar 30 dana od isteka ugovora što je Vintax bio dužan napraviti prema ugovoru o najmu vozila.
Tonak je, podsjetio upozorio na postupanje ove rent-a-car agencije na Facebook grupi Split Croiatia Travel 2023, a nakon njegove objave, počeli su se u komentarima javljati i ostali korisnici njihovih usluga kojima polozi i dalje nisu vraćeni,

Vanessa Ast nam se javila nakon objave prvog članka. Rekla nam je kako joj nije vraćen depozit od 800 eura.

- Potpisala sam ugovor o najmu s agencijom "Greenmotion", ali kada sam došla po automobil u splitsku zračnu luku, rekli su mi kako je "Vintax" njihov kooperant. U zračnoj luci sam potpisala ugovor s "Vintaxom". Depozit koji mi se do danas nije refundirao je 800 eura. Obećana mi je refundacija, ali mi više ne odgovaraju na e-mailove ni pozive - požalila nam se.

Vanessa je automobil u splitskoj zračnoj luci iznajmila od 12. do 15. svibnja. Depozit od 800 eura je uplatila 12. svibnja. Kaže nam kako od sredine lipnja do danas od "Vintaxa" nije dobila odgovor kada bi joj novac trebao biti vraćen.

image

Vanesa Ast

Privatna fotografija

S drugom klijenticom "Vintaxa smo stupili u kontakt putem društvenih mreža na kojima je komentirala kako joj nije vraćen depozit od 1000 eura.

- Vozilo je iznajmljeno od 3. do 6. lipnja u splitskoj zračnoj luci. Platili smo depozit od 1000 eura. Trećeg srpnja smo dobili e-mail od "Vintaxa" kako će nam depozit biti uplaćen. Uplate još nema. Osjećamo se bespomoćno. Odvjetnik nam je rekao da ne možemo mnogo napraviti, već da pokušamo naći još ljudi u istoj situaciji i podnijeti policijsku prijavu.

Ženska osoba koja nam se javila nakon objave članka 22. srpnja u istoj je situaciji. Vozilo je unajmljeno od 22. do 29. svibnja u Zagrebu. Uplaćeno je 1000 eura depozita. Unutar mjesec dana od kraja ugovora dobili su poruku kako će im biti vraćen depozit. Još im nije uplaćen depozit na račun, kažu nam.

image
Screenshot/Facebook

Za vrijeme pisanja članka stupili smo u kontakt s još tri osobe kojima "Vintax" prema njihovim riječima nije uplatio depozit 30 dana od kraja ugovora. Depozit u iznosu od 1200 eura, 1000 eura i 300 eura im je vraćen 30 dana nakon isteka ugovora. Jednoj je vraćen 45 dana nakon isteka mjesec dana od kraja ugovora, drugoj nakon 24 dana i trećoj imena Andrej Zalewski 17 dana od isteka 30 dana od kada kraja ugovora.

Iz "Vintaxa" su nam odgovorili kako im je od druge polovice svibnja blokiran račun i da nemaju uvid kome duguju novac:

- Nama je myPOS blokirao isplate u drugoj polovici svibnja nakon reklamacije. Pokrenuli smo kaznenu prijavu protiv myPOS-a. U jednom trenutku nam je blokirano više od 140 isplata s depozitom od oko 1000 eura koji moramo vratiti, ali nemamo uvid kome dugujemo. 

MyPOS nam ne daje uvid u transakcije. Neki su dobili i dupli povrat. Mi vraćamo redovito novce čim nam se netko javi, ljudi samo trebaju pričekati. Od naše uplate treba pričekati dva do tri dana za isplatu na račun s obzirom kako je riječ o međunarodnim računima - naveli su u ovoj tvrtki.

Među recenzijama na Googleu, Trip Advisoru i navodno službenoj Facebook stranici "Vintaxa" pronašli smo na desetine komentara u kojima je, između ostalog, napisano, kako su u oni ili netko koga poznaju u istoj situaciji kao i osobe iz naše dvije priče. 

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. svibanj 2024 05:39