StoryEditorOCM
Auto motoproširili djelovanje

Subaru proslavio 70. godišnjicu, korijeni tvrtke vezani su za zrakoplovnu industriju, ali su uspjeli i u drugim odjelima

4. kolovoza 2023. - 11:00

Subaru Corporation (SBR) ponosno objavljuje da je proslavio 70 godina postojanja. Korijeni tvrtke Subaru Corporation vezani su za zrakoplovnu industriju. Aircraft Research Laboratory osnovan je 1917. te je nakon reorganizacije postao Nakajima Aircraft Co. Ltd. Zatim je 15. srpnja 1953. osnovan Fuji Heavy Industries Ltd., koji je 1. travnja 2017. usvojio današnji naziv Subaru Corporation.

Od svoga osnutka tvrtka se proširila u brojnim sektorima: automobilskom, koji je njezina glavna djelatnost, zajedno sa zrakoplovnim sektorom, industrijskim proizvodima, ekološkim tehnologijama, proizvodnjom autobusa i djelatnošću izgradnje stambenih montažnih kuća.

Danas se djelatnost tvrtke temelji na automobilskom i zrakoplovnom sektoru. U automobilskom sektoru, tvrtka je prvo vozilo predstavila 1958. Bio je to Subaru 360, mini automobil projektiran kako bi zadovoljio koncept „automobila za narod” koji je osmislila japanska vlada.

Od tog je trenutka Subaru nastavio pružati prepoznatljive tehnologije i proizvode kao što je Leone, prvo vozilo s pogonom na sva četiri kotača (AWD) koje se serijski proizvodilo u Japanu od 1972.; Legacy, koji je potaknuo nagli razvoj karavana; napredan sustav pomoći u vožnji EyeSight (u Japanu od 2008.); sportski automobil Subaru BRZ (2011.) i električni SUV na baterije Solterra (2022.), oba razvijena u suradnji s tvrtkom Toyota Motor Corporation, što donosi novu vrijednost klijentima i omogućuje tvrtki da odgovori na promjene te ih katkad i preduhitri. S godinama je Subaru stekao veliku podršku klijenata iz cijeloga svijeta te je zabilježio ukupnu proizvodnju vozila s pogonom na sva četiri kotača od 20 milijuna komada (podatak iz 12/2021) i ukupnu globalnu prodaju od 5 milijuna vozila Subaru opremljenih značajkom EyeSight (podatak iz 12/2022).

U zrakoplovnom sektoru, od 1958. koju je obilježio prvi let prvog japanskog mlaznog aviona T-1, tvrtka je unaprijedila svoje tehnologije sudjelovanjem u nacionalnim programima razvoja letjelica i međunarodnim programima zajedničkog razvoja. Subaru će svoj rast nastaviti u tri glavne djelatnosti: programima za obranu, komercijalnim programima kao što je Boeing 787 i programima za helikoptere kao što je UH-2. Pod novom upravom koja je preuzela dužnost u lipnju ove godine grupacija Subaru dodatno će pojačati svoje napore kao jedinstven tim kako bi odgovorila na ovo razdoblje obilježeno značajnim promjenama u automobilskoj industriji.  Svojim proizvodima i ponudama vrijednosti Subaru će nastaviti pružati „Enjoyment and Peace of Mind” raznim nastojanjima da obogati srca i živote ljudi tako što će ostati blizak svojim klijentima i općenito društvu. S ciljem usrećivanja ljudi, zajednica u kojima je prisutan i na koncu i našeg planeta, Subaru će se usmjeriti na održiv rast grupacije i postizanje ugodnog i održivog društva.

Subaru je japanski naziv za zvjezdani skup Plejade u zviježđu Bika, koji se na japanskom naziva i „Mutsura boshi” (Šest zvijezda). Budući da je tvrtka Fuji Heavy Industry osnovana s pomoću kapitala pet tvrtki nastalih iz tvrtke Nakajima Aircraft te je kasnije preuzela i spojila se s tih pet tvrtki, nova je tvrtka odabrala naziv Subaru za svoja vozila, koji simbolizira spajanje i jedinstvo šest izvornih tvrtki. Subaru je prva marka koja je za vlastita vozila počela koristiti japanski naziv.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. svibanj 2024 17:00