Mazda Motor Corporation započela je masovnu proizvodnju Mazde MX-30 e Skyactiv R-EV za europsko tržište u svojoj tvornici br. 1 Ujina u Hirošimi, u Japanu.
Da podsjetimo, MX-30 e Skyactiv R-EV je svoju svjetsku premijeru imao u siječnju ove godine. Ovo prvo je Mazdino vozilo u masovnoj proizvodnji s rotacijskim motorom u 11 godina otkako se Mazda RX-8 prestala proizvoditi u lipnju 2012.
Mazda je kumulativno proizvela više od 1,99 milijuna vozila s rotacijskim motorom. MX-30 e-Skyactiv R-EV jedinstveno je plug-in hibridno električno vozilo (PHEV) koje daje novu svrhu Mazdinom jedinstvenom rotacijskom motoru.
Ovaj kompaktni, lagani motor s unutarnjim izgaranjem pokreće generator koji ili puni bateriju ili daje dodatnu snagu ako je potrebno. Vozilo uvijek pokreće električni motor.
Dok je električni domet vožnje MX-30 e-Skyactiv R-EV od 85 kilometara dovoljan za većinu dnevnih potreba vožnje, rotacijski motor produljuje domet vožnje ako je potrebno.
MX-30 e-Skyactiv R-EV idealno je vozilo za one koji se žele voziti na električnu energiju većinu vremena i povremeno putovati na veće udaljenosti bez straha od dometa.
Izvorni MX-30 e-Skyactiv EV predstavljen je 2020. kao prvo Mazdino baterijsko električno vozilo (BEV) u masovnoj proizvodnji. Sada MX-30 e-Skyactiv R-EV dodaje jedinstvenu opciju plug-in hibrida u liniju. MX-30 utjelovljuje Mazdin pristup više rješenja za kretanje prema ugljičnoj neutralnosti.
U procesu dizajna usvojeni su prirodni proizvodi poput pluta i tkanina, izrađenih od recikliranog materijala. Sustav solarne energije od 1,1 MW, koji je počeo s radom u Mazdinoj tvornici u Hirošimi u srpnju 2021., opskrbljuje električnom energijom za punjenje novoproizvedenih vozila MX-30 e-Skyactiv R-EV prije otpreme.