"Koma je kad uvijek moraš biti dostupan." – "Bez signala" (2022.)
Kućanica Eva Longoria ispala je posljednjih godina iz prvog televizijsko-filmskog plana. Glumica se proslavila popularnom serijom "Desperate Housewives" (2004. - 2012.) i postala TV zvijezda. Negdje pri sredini emitiranja "Kućanica" došla je i na korak do filmske zvijezde.
Pojavila se uz Christiana Balea u kriminalističkoj drami "Teška vremena" i glumila s Michaelom Douglasom u akcijskom trileru "Sentinel: Agent u bijegu". Kad je Eva dobila glavnu ulogu u romantičnoj komediji "Samo preko nje mrtve", činilo se da imamo potencijalno novu Jennifer Lopez. Međutim, slabašan film nije postao hit i Longoria nije krenula njezinim tragom, a nakon što je serija "Desperate Housewives" privedena kraju, glumica nikako da ubode neku iole kvalitetniju ili glavniju ulogu.
---
FILM: Unplugging; romantična komedija; SAD, 2022. REŽIJA: Debra Neil-Fisher ULOGE: Eva Longoria, Matt Walsh DISTRIBUCIJA: Blitz OCJENA: ** ½
Lako za nastup u ovom potonjem naslovu, ali kad se Longoria u prvospomenutome filmu našla u sjeni Anne Faris, bilo je jasno da je njezino "leading actress" vrijeme prošlo, ako ga je ikad zapravo i imala.
Ipak, Eva se ne da i ove godine se vraća rom-com žanru filmom "Bez signala" ("Unplugging") redateljice Debre Neil-Fisher u pokušaju da ostvari sličan "comeback" kao J. Lo s "Ti si taj". Za svoju povratničku komediju Longoria je odabrala film koji ide u korak s vremenom i govori o našoj ovisnosti mobitelima, internetom i, uopće, modernom tehnologijom.
Mobiteli nadohvat ruke prva su slika koju vidimo u "Bez signala", uparena zvonjavom, tipkanjem poruka, "skrolanjem" i listanjem sadržaja na ekranu. O mobitelu je napose ovisan Evin lik – ambiciozna direktorica za prodajni najam Jeanine Dewerson. Jeanine diže paniku najranije ujutro kad pomisli da je izgubila mobitel u kući i u potragu za njim kreću njezin suprug Dan (Matt Walsh, koscenarist filma s Bradom Morrisom) i kćerka Elizabeth (Hala Finley), da bi ga naposlijetku pronašli u tuš kabini.
"Vodootporan je", kaže Jeanine koja ne ispušta mobitel iz ruku kad je suprug malo kasnije vozi na posao. Dan je isto ovisan o tehnologiji, igra videoigre u pauzama od pripremanja ljutih umaka čime se bavi i koristi usluge Alexe koja na njegov povik "Isuse!" predloži pustiti pjesmu "Personal Jesus" grupe Depeche Mode.
---
---
Sve je to umjereno i prosječno u usporedbi s Jeanine koja se ne odvaja od mobitela, pa i laptopa, šaljući mailove u sitne sate iz kreveta, skrivena od muža ispod plahte, djelujući poput "duha u stroju". Za razliku od nje, Dan nastoji ne zaboraviti ono što mu govori prijatelj Juan (Al Madrigal) – "Ti si glavni, ne mobitel".
Zato, kad nesretni Juan jednog dana iznenada umre, Dana će prosvijetliti "egzistencijalna munja", shvatit će da "propuštamo život zalijepljeni za ekrane" dok smo "vezani za gluposti" u vidu "distrakcija modernog svijeta" poput vječno uključenih mobitela, umjesto da se povežemo s prirodom i jedni drugima.
Naglu potrebu za povezivanjem s prirodom Dan demonstrira tako što bane u Jeaninein ured noseći u naručju sjevernoameričkog tvora koji je "kastriran" od neugodnog mirisa, kad se nazire da "Unplugging" neće prezati od humornih naglosti koje uključuju i životinje, od rakuna do kokoške.
Tada Dan predlaže Jeanine da preko vikenda odu daleko od grada u zabačenu kolibu bogu iza nogu, ugase mobitele i naprave "digitalni detoks", sami "bez telefona, bez ekrana, bez posla". Dakle, samo njih dvoje (baka čuva Elizabeth), svjež zrak i romantika. Idealno za dezodoriranje dugogodišnjeg braka i pravi romantični san snova, zar ne?
Da, ali kako je "Bez signala" komedija, san će postati snomorica na razmeđi prirode i tehnologije, analognog i digitalnog. Tražeći signal za mobitel, što radi i penjući se na automobile ako treba, Jeanine propušta zvijezdu padalicu sa zvjezdanog neba jer ne diže glavu od ekrana i ne gleda gore.
---
---
Centralna "digitalni detoks" premisa bila je dobra, potentna i poistovjetljiva u domeni romantične komedije za odrasle/nešto starije gledatelje na temu koliko nas je tehnologija potčinila da se Dan hvali što je zapalio vatru šibicom i napravio kavu u stilu "kauboja" (skuhao je na štednjaku). Iako se napuštena koliba nalazi na području bez signala i mobiteli su izvan mreže, supružnicima iznad glava lete misteriozni dronovi jer očito ne mogu pobjeći od tehnologije sve i da hoće, a baš i neće, barem ne Jeanine.
No, potencijal je polovično iskorišten s obzirom da film korača po tankoj granici između pametne i glupaste komedije, ne libeći se zaći na ovu drugu stranu s bizarnim sporednim likovima i podzapletima. To "koračanje" najbolje ilustrira lik domaće žene Perkins (Lea Thompson; "Povratak u budućnost"), jedne od rijetkih lokalaca koje upoznajemo uz vlasnika lokala Gila (Keith David; "Stvor", "Oni žive").
Perkins je teoretičarka zavjere koja živi s rakunom kao kućnim ljubimcem i smatra da Kina ima veze s dronovima, što je isprve zgodno u satiričkom smislu, ali s vremenom postaje repetitivno jer redateljica svako malo poseže za njezinim čudaštvom i paranojom, tj. scenama s letjelicama kako proganjaju Dana i Jeanine koje humorno ne idu nikamo, kao ni trenutak kad ona pojede bombone s marihuanom.
Takve scene se, pak, sudaraju sa sekvencijama dobrodošlo klasične komedije, tipa da Dan pokušava oralno zadovoljiti Jeanine u vožnji, dok ona upravlja automobilom, da bi mu glava zapela između njezina međunožja i volana kad im zakaže električni sustav na vozilu.
A, opet, imamo i prizemne komične scene u kojima... 1) Dan koristi tampon kao zavoj za ranu na glavi, 2) Jeanine nehotice kokoški slomiju nogu i pokuša je eutanizirati hraneći je koktelom vode i aspirina iz vlastitih usta kao majka koka pilića. "Unplugging" često ostaje bez signala u drugoj polovici, ali manje zahtjevnim gledateljima može priuštiti 90-ak minuta kinozabave i hvalevrijedan je u digitalnoj (o)poruci. Isključite mobitele barem tu i tamo.
---
Eva Longoria ispred i iza kamere
Eva Longoria će za jedan od svojih idućih filmova zakoračiti i iza kamere te režirati. Film se zove "24-7", a radi se o komediji u kojoj će Eva glumiti i jednu od dvije glavne ženske uloge s Kerry Washington.
"Koma je kad uvijek moraš biti dostupan." – "Bez signala" (2022.)
Kućanica Eva Longoria ispala je posljednjih godina iz prvog televizijsko-filmskog plana. Glumica se proslavila popularnom serijom "Desperate Housewives" (2004. - 2012.) i postala TV zvijezda. Negdje pri sredini emitiranja "Kućanica" došla je i na korak do filmske zvijezde.
Pojavila se uz Christiana Balea u kriminalističkoj drami "Teška vremena" i glumila s Michaelom Douglasom u akcijskom trileru "Sentinel: Agent u bijegu". Kad je Eva dobila glavnu ulogu u romantičnoj komediji "Samo preko nje mrtve", činilo se da imamo potencijalno novu Jennifer Lopez. Međutim, slabašan film nije postao hit i Longoria nije krenula njezinim tragom, a nakon što je serija "Desperate Housewives" privedena kraju, glumica nikako da ubode neku iole kvalitetniju ili glavniju ulogu.
---
FILM: Unplugging; romantična komedija; SAD, 2022. REŽIJA: Debra Neil-Fisher ULOGE: Eva Longoria, Matt Walsh DISTRIBUCIJA: Blitz OCJENA: ** ½
Lako za nastup u ovom potonjem naslovu, ali kad se Longoria u prvospomenutome filmu našla u sjeni Anne Faris, bilo je jasno da je njezino "leading actress" vrijeme prošlo, ako ga je ikad zapravo i imala.
Ipak, Eva se ne da i ove godine se vraća rom-com žanru filmom "Bez signala" ("Unplugging") redateljice Debre Neil-Fisher u pokušaju da ostvari sličan "comeback" kao J. Lo s "Ti si taj". Za svoju povratničku komediju Longoria je odabrala film koji ide u korak s vremenom i govori o našoj ovisnosti mobitelima, internetom i, uopće, modernom tehnologijom.
Mobiteli nadohvat ruke prva su slika koju vidimo u "Bez signala", uparena zvonjavom, tipkanjem poruka, "skrolanjem" i listanjem sadržaja na ekranu. O mobitelu je napose ovisan Evin lik – ambiciozna direktorica za prodajni najam Jeanine Dewerson. Jeanine diže paniku najranije ujutro kad pomisli da je izgubila mobitel u kući i u potragu za njim kreću njezin suprug Dan (Matt Walsh, koscenarist filma s Bradom Morrisom) i kćerka Elizabeth (Hala Finley), da bi ga naposlijetku pronašli u tuš kabini.
"Vodootporan je", kaže Jeanine koja ne ispušta mobitel iz ruku kad je suprug malo kasnije vozi na posao. Dan je isto ovisan o tehnologiji, igra videoigre u pauzama od pripremanja ljutih umaka čime se bavi i koristi usluge Alexe koja na njegov povik "Isuse!" predloži pustiti pjesmu "Personal Jesus" grupe Depeche Mode.
---
---
Sve je to umjereno i prosječno u usporedbi s Jeanine koja se ne odvaja od mobitela, pa i laptopa, šaljući mailove u sitne sate iz kreveta, skrivena od muža ispod plahte, djelujući poput "duha u stroju". Za razliku od nje, Dan nastoji ne zaboraviti ono što mu govori prijatelj Juan (Al Madrigal) – "Ti si glavni, ne mobitel".
Zato, kad nesretni Juan jednog dana iznenada umre, Dana će prosvijetliti "egzistencijalna munja", shvatit će da "propuštamo život zalijepljeni za ekrane" dok smo "vezani za gluposti" u vidu "distrakcija modernog svijeta" poput vječno uključenih mobitela, umjesto da se povežemo s prirodom i jedni drugima.
Naglu potrebu za povezivanjem s prirodom Dan demonstrira tako što bane u Jeaninein ured noseći u naručju sjevernoameričkog tvora koji je "kastriran" od neugodnog mirisa, kad se nazire da "Unplugging" neće prezati od humornih naglosti koje uključuju i životinje, od rakuna do kokoške.
Tada Dan predlaže Jeanine da preko vikenda odu daleko od grada u zabačenu kolibu bogu iza nogu, ugase mobitele i naprave "digitalni detoks", sami "bez telefona, bez ekrana, bez posla". Dakle, samo njih dvoje (baka čuva Elizabeth), svjež zrak i romantika. Idealno za dezodoriranje dugogodišnjeg braka i pravi romantični san snova, zar ne?
Da, ali kako je "Bez signala" komedija, san će postati snomorica na razmeđi prirode i tehnologije, analognog i digitalnog. Tražeći signal za mobitel, što radi i penjući se na automobile ako treba, Jeanine propušta zvijezdu padalicu sa zvjezdanog neba jer ne diže glavu od ekrana i ne gleda gore.
---
---
Centralna "digitalni detoks" premisa bila je dobra, potentna i poistovjetljiva u domeni romantične komedije za odrasle/nešto starije gledatelje na temu koliko nas je tehnologija potčinila da se Dan hvali što je zapalio vatru šibicom i napravio kavu u stilu "kauboja" (skuhao je na štednjaku). Iako se napuštena koliba nalazi na području bez signala i mobiteli su izvan mreže, supružnicima iznad glava lete misteriozni dronovi jer očito ne mogu pobjeći od tehnologije sve i da hoće, a baš i neće, barem ne Jeanine.
No, potencijal je polovično iskorišten s obzirom da film korača po tankoj granici između pametne i glupaste komedije, ne libeći se zaći na ovu drugu stranu s bizarnim sporednim likovima i podzapletima. To "koračanje" najbolje ilustrira lik domaće žene Perkins (Lea Thompson; "Povratak u budućnost"), jedne od rijetkih lokalaca koje upoznajemo uz vlasnika lokala Gila (Keith David; "Stvor", "Oni žive").
Perkins je teoretičarka zavjere koja živi s rakunom kao kućnim ljubimcem i smatra da Kina ima veze s dronovima, što je isprve zgodno u satiričkom smislu, ali s vremenom postaje repetitivno jer redateljica svako malo poseže za njezinim čudaštvom i paranojom, tj. scenama s letjelicama kako proganjaju Dana i Jeanine koje humorno ne idu nikamo, kao ni trenutak kad ona pojede bombone s marihuanom.
Takve scene se, pak, sudaraju sa sekvencijama dobrodošlo klasične komedije, tipa da Dan pokušava oralno zadovoljiti Jeanine u vožnji, dok ona upravlja automobilom, da bi mu glava zapela između njezina međunožja i volana kad im zakaže električni sustav na vozilu.
A, opet, imamo i prizemne komične scene u kojima... 1) Dan koristi tampon kao zavoj za ranu na glavi, 2) Jeanine nehotice kokoški slomiju nogu i pokuša je eutanizirati hraneći je koktelom vode i aspirina iz vlastitih usta kao majka koka pilića. "Unplugging" često ostaje bez signala u drugoj polovici, ali manje zahtjevnim gledateljima može priuštiti 90-ak minuta kinozabave i hvalevrijedan je u digitalnoj (o)poruci. Isključite mobitele barem tu i tamo.
---
Eva Longoria ispred i iza kamere
Eva Longoria će za jedan od svojih idućih filmova zakoračiti i iza kamere te režirati. Film se zove "24-7", a radi se o komediji u kojoj će Eva glumiti i jednu od dvije glavne ženske uloge s Kerry Washington.
"Koma je kad uvijek moraš biti dostupan." – "Bez signala" (2022.)
Kućanica Eva Longoria ispala je posljednjih godina iz prvog televizijsko-filmskog plana. Glumica se proslavila popularnom serijom "Desperate Housewives" (2004. - 2012.) i postala TV zvijezda. Negdje pri sredini emitiranja "Kućanica" došla je i na korak do filmske zvijezde.
Pojavila se uz Christiana Balea u kriminalističkoj drami "Teška vremena" i glumila s Michaelom Douglasom u akcijskom trileru "Sentinel: Agent u bijegu". Kad je Eva dobila glavnu ulogu u romantičnoj komediji "Samo preko nje mrtve", činilo se da imamo potencijalno novu Jennifer Lopez. Međutim, slabašan film nije postao hit i Longoria nije krenula njezinim tragom, a nakon što je serija "Desperate Housewives" privedena kraju, glumica nikako da ubode...