StoryEditorOCM

Pitali smo direktora dubrovačke Turističke zajednice je li zadovoljan sezonom i koga možemo očekivati na novogodišnjem koncertu Zdravka Čolića

Piše mrk
6. studenog 2023. - 19:21

Završetkom ljetnog reda letenja, a time i turističke sezone, dubrovački turizam bilježi 20 posto više dolazaka i 9 posto više noćenja u odnosu na prethodnu godinu. Posebno se upravo listopad u kojem je ostvareno 338.563 noćenja, 9 posto više nego lani, pokazao izvrsnim. Prema podacima sustava za prijavu i odjavu turista eVisitor, zabilježeno je 116.914 dolazaka, odnosno 22% više nego lani. U listopadu je dobro prošla i nautika gdje je ostvareno 2.081 dolazaka i 21.548 noćenja s najviše gostiju iz SAD-a, Velike Britanije, Njemačke, Francuske te domaći gosti.

U Turističkoj zajednici Grada Dubrovnika potvrđuju kako su zadovoljni ostavrenim brojkama jer su one u skladu s planiranim.

image

Miro Drašković, direktor Turističke zajednice Grada Dubrovnika

Mihael Barisic/

- Ono što bismo istaknuli kao iznimno bitno su izvrsni rezultati s tržišta SAD-a i Australije te postupno povećanje daleko istočnih tržišta. U preostalom dijelu godine očekujemo također dobre rezultate, vjerujemo u odličnu popunjenost smještajnih kapaciteta za vrijeme trajanja Dubrovačkog zimskog festivala. Tu uglavnom računamo na goste iz regije, pa smo sukladno tome i pokrenuli promotivne aktivnosti na tržištima BIH, Srbije, Hrvatske i Slovenije. Osim toga računamo na interes dijaspore u Njemačkoj zbog izravnog leta iz Frankfurta – navodi direktor TZ Grada Dubrovnika Miro Drašković.

Uspjehu ove sezone najbrojniji gosti u Dubrovniku su tradicionalno bili iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a, a potom slijede Francuska, Njemačka, Hrvatska, Irska, Australija, Španjolska, Finska, Kanada…

Turistička zajednica, navodi njen direktor, svakako mora uložiti dodatne napore da bi povećali broj avio kompanija koje će letjeti za dubrovačku zračnu luku Ruđer Bošković i tijekom zime. - Dubrovnik zaslužuje imati zimsku sezonu, i svojim statusom na svjetskoj razini i svojim mogućnostima pružanja raznovrsne kulturne i sportske ponude i tijekom zime - ističe.

image

.

Tonci Plazibat/Cropix

Pred turističkom zajednicom nastupi su na brojnim turističkim sajmovima od kojih je najpoznatiji World Travel Market upravo počeo u Londonu.

- Što se tiče promotivnih aktvnosti za iduću godinu, pored naših tradicionalnih europskih emitivnih tržišta s posebnim fokusom na high end segment na tim tržištima, naglasak ćemo staviti i na tržišta SAD-a, Kanade i Australije. Kao i svake godine, kroz strateške projekte, ali i direktne marketinške kampanje, radit ćemo promociju u suradnji s avio kompanijama, HTZ-om i TZ Dubrovačko neretvanske županije – navode iz Turistička zajednica grada Dubrovnika

07. svibanj 2024 02:17