Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela koja okuplja pomno birane i jedinstvene luksuzne hotele koji gostima pružaju posebna, autentična i domaća iskustva odnedavno ima novi brand „Impresia“.
Udruga inače provodi aktivnosti usmjerene razvoju turizma više vrijednosti i pozicioniranju hotela članica i Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznih destinacija kako bi bila prepoznata kao destinacija koja nudi visoko kvalitetan i autentičan turistički proizvod te inspirira i druge da svoj razvoj usmjere u visoko kvalitetan i održivi turizam. Njihovi gosti traže hotele koji imaju snažan karakter i pružaju autentična iskustva, a „Impresia“ će smatraju u Udruzi jedinstvenih hrvatskih hotela, snažno isticati upravo te posebnosti. U Dubrovačko neretvanskoj županiji u pod brendom Impresia posluju Lešić Dimitri Palace na Korčuli, te Kazbek Boutique Hotel i The Pucić Palace u Dubrovniku.
Direktorica Hotela Kazbek Pave Miloglav kaže kako Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela zastupa baš onakve hotele kakav je i Kazbek: jedinstven, luksuzan, boutique hotel, koji svojim gostima pruža autentično iskustvo, smješten unutar povijesnog zdanja, hotel koji ističe lokalnu kulturu te nudi izvrsnu gastronomsku ponudu. Navodi zašto snažno podržavaju Udrugu i njen novi brand:
- Biti dio udruge Impresia prilika je za dijeliti iskustva u poslovanju s ostalim kolegama iz sličnih hotela, pratiti i postavljati nove trendove u turizmu, a posebice nam je značajno zbog izvrsnih mogućnosti promocije u smislu zajedničkog oglašavanja, sudjelovanja na specijaliziranim eventima, sajmovima i sl., učlanjivanja u specijalizirane asocijacije. Također, lakše dolazimo do manjih, specijaliziranih dobavljača vezano za sve sfere hotelskog poslovanja, od softvera do svakodnevnih namirnica - navodi P Miloglav.
Osim Impresie, Kazbek je član i udruge neovisnih hotela Charme & Caractère te njihove potkolekcije Cosy Places Luxe by Charme & Caractère.
- Članovi smo i američke udrugom BLLA koja zastupa svjetske neovisne boutique hotele i pomaže im biti kompetitivniji među hotelskim lancima i brendovima. Zbog specifičnosti i karaktera samog hotela Kazbek, nastojimo se povezati s onim hotelskim kolekcijama gdje možemo demonstrirati svoju specifičnost te sačuvati vlastite standarde – navodi direktorica Hotela Kazbek gdje sezona počinje za nešto više od mjesec dana, a najave su kaže ona, izvrsne. Nedavno su i radovi na Lapadskoj obali konačno dovršeni, nema svakodnevne vreve građevinskih strojeva u susjedstvu, pa zaposleni u ovom dubrovačkom visokokategorniku opuštenije mogu planirati turističku sezonu 2024.
- Konačno, nakon osam izazovnih godina imamo sezonu bez radova u našem bližem okruženju unatoč čemu smo uspjeli zadržati izvrsne ocjene i poziciju među najboljim dubrovačkim hotelima, a sve zahvaljujući našem profesionalnom timu, prekrasnom hotelu te vlasnicima koji nas podržavaju. Naša su tržišta tradicionalno britansko i američko, a najave govore i o povratku gosta s dalekih tržišta Australije, Novog Zelanda te Južne Amerike.
Moram spomenuti i izrazito veliki broj gostiju koji nas posjećuju svake godine, neki od njih i više puta godišnje. Kazbek je specifičan i zbog mogućnosti ekskluzivnog najma tako da nekoliko puta u sezoni imamo mala intimna vjenčanja, proslave raznih obljetnica, okupljanja obitelji, prijatelja i slično. Bilježimo i izraziti porast rezervacija za naš restoran koji je otvoren i za vanjske goste. Imamo na primjer već rezervacije i za naš prepoznatljivi a la carte doručak čak i mjesecima unaprijed – ističe direktorica Kazbeka, palače kojoj je vraćena prvobitna namjena mjesta mira i opuštanja.
Kazbek je naime, u 16. stoljeću za svoj ljetnikovac izgradila obitelj Zamanja, no zgrada je kroz povijest imala tužnu sudbinu da u nekoliko navrata bude zapaljena i uništena, služila je i kao zatvor i skladište, pa i škola, da bi je 2006. obnovila tvrtka Pervanovo.