Vegeta i Lino najjači su Podravkini brandovi na stranim tržištima i apsolutni lideri u brojnim zemljama u kojima posluju.
Poznata svjetska kompanija za istraživanje tržišta Nielsen redovito ispituje poziciju Podravkinih brandova na brojnim tržištima. Nielsenovi podaci otkrivaju kako je Vegeta lani bila najprodavaniji dehidratizirani dodatak jelima u Europi, piše Danica.
Prema Nielsenu, Vegeta je tržišni lider među univerzalnim dodacima jela na devet svjetskih tržišta, uključujući velika i zahtjevna tržišta Njemačke, Poljska i Australije, te broj dva u Rusiji (podaci za 2021. godinu).
Vegeta je, osim toga, prva u cijeloj regiji Adria, Slovačkoj i Češkoj, dok je u Mađarskoj druga, a Rumunjskoj treća. Najpoznatiji Podravkin proizvod prodaje se na više od 60 svjetskih tržišta.
Kad je riječ o juhama, one se prodaju u više od 40 zemalja, a lani i predlani bile su najprodavanije na tržištu Rusije. Prve su u Hrvatskoj i BiH, a druge na tržištima Srbije i Slovenije u kojoj su lani s treće tržišne pozicije skočile na drugu.
Lino je pak lider u brojnim zemljama u kategoriji dehidratizirane dječje hrane i cerealija. Prodaje se u više od 20 zemalja, a čvrsto drži prve pozicije po prodaji u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH i Srbiji.
Dolcela kao kategorija dehidratiziranih slastica te pudinga i kolača također se prodaje u više od 20 zemalja, a lider je na tržištima Hrvatske i BiH te druga u Sloveniji.
Najveći pad lani biliježi riblja kategorija okupljena pod brandom Eva. Prema Nielsenovim podacima, više nisu lideri na tržištima Hrvatske i Srbije (lani su pali na drugo mjesto), a u Sloveniji su s trećeg pali na četvrtu poziciju. Utješno je da su u BiH konačno tržišni lideri (predlani su bili drugi).
Podravka je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila oko 3,7 milijardi kuna prihoda od prodaje. Oko 50 posto prihoda ostvareno je u Hrvatskoj i Sloveniji, a druga polovica otpada na ostala tržišta.