Dok joj suprug Ryan Reynolds u crvenom kostimu vitla mačetom, psuje i ruši konvencije u ljetnom hitu ‘Deadpol &Wolverine‘, Blake Lively odlučila je zaigrati u filmu iz stvarnog svijeta. Ova je majka četvero djece za povratnički projekt ambiciozno odabrala temu obiteljskog i partnerskog nasilja, te ga i producirala. Romantična drama ‘Priča završava s nama‘ (‘It ends with us‘), nastala prema istoimenom hit romanu Colleen Hoover iz 2016., zamišljena je kao apel protiv toksičnih veza i njihovih kobnih posljedica.
U ozračju premijere se, vjerojatno u svrhu promidžbe, polemiziralo i o dubljim značenjima filma u kojem se tobože toleriraju devijantna ljubavnička i bračna ponašanja.
Početak doista sugerira da će biti kontroverzi. Livelyna junakinja, cvjećarka Lily evidentno je traumatizirana mlada žena iz provincije koja u velegradu doživljava nova emotivna razočarenja i podnosi ih bez značajnijeg otpora. No, s odmicanjem radnje, polako nestaje prvotnih napetosti. I Lily i ključni likovi iz njezina okruženja gube na plastičnosti dok priča tone u predvidivost i melodramu.
Štoviše, na momente se čini da su akteri tek bezlične osobnosti u službi nametnute glavne poruke filma. Lively se pri tom još mora boriti sa svojim likom, oličenjem predrasuda o ženi žrtvi koja treba zaštitnika. Glumici ta borba uglavnom uspijeva, još je u davnom serijalu ‘Tračerica‘ potvrdila da je sposobna dočarati raznolikost osjećaja koje nam i ovom prilikom nenametljivo posreduje.
Pomaže pri tom i prirođeni šarm kojim ‘zapuni‘ svaku scenu. Sjećamo je se iz borbe s morskim psom u ‘Shallows‘ gdje je izvukla maksimum iz statičkog okruženja puste hridi. Uloga Lily ipak je korak unatrag, dijelom i zbog interakcije s nedorađenim muškim likovima. Justin Baldoni, u dvostrukoj roli redatelja filma i šarmera u kojeg se Lily zaljubljuje, trudi se iz petnih žila izgledati prijeteće, no već ga sama pojava demantira. Njegov filmski neurokirurg Ryle ničim ne intrigira, u ulozi nasilnika prenapregnut je i više iritira nego što zastrašuje.
Pogotovo stoga jer se u filmu nastoji naći opravdanje za njegovo nasilništvo. Na suprotnoj strani spektra je ‘dobričina‘ iz prošlosti, bivša Lilyna simpatija imenom Atlas (Brandon Sklenar), klišeiziran do granice dobrog ukusa. Dramski sukob ove dvojice nadaje se kao kao forte filma, no osim malo koškanja, konačni muški obračun nikad se ne dogodi. Doduše, gospodin Atlas u mlađem izdanju ostaje čest motiv junakinjinih flashbackova koje se moglo i bolje razbacati po priči čiji finale razočarava neinventivnošću.
Scenaristički rezovi u tkivo Hooveričinog romana bez sumnje pridonose brojnim prazninama i nedorečenostima, što nikako ne opravdava ‘sapuničasti‘ završetak kojim propada sav dotadašnji napor da se djelo učini iole relevantnim. Ukratko, ovdje zlostavljači prolaze lišo, zlostavljane žene biraju liniju manjeg otpora i...gotova priča.
Ovih ljetnih dana novi filmovi supružnika Lively- Reynolds vode natječu se bok uz bok na kino blagajnama, no za Blake je bitka unaprijed izgubljena. Publici je prgavi Deadpool bez sumnje draži od odvažno bespomoćne Lily Bloom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....