StoryEditorOCM
RegionalNIJE SVE BAJNO

Gosti otvorili dušu i iznijeli negativna iskustva s ljetovanja u Dalmaciji: ‘Vlasnik je vikao na nas, a vlasnica je mahala metlom‘, ‘Namještaj se raspadao u rukama‘...

Piše PSD
15. rujna 2022. - 16:31

Turistički i financijski djelatnici polako zbrajaju učinke ovogodišnje turističke sezone, koja po broju gostiju i po broju izdanih računa može konkurirati glasovitoj 2019. godini.

Gosti su preplavili raspoložive kapacitete, opušteno su šetali dalmatinskim mjestima, uživali na plažama i veselo noću partijali. Čista jadranska idila, reklo bi se.

Ipak, da tome nije tako, dokaz su svjedočenja nekih od gostiju koji su iznijeli loša iskustva iz dalmatinskih apartmana.

image

Gost ima pravo na nered, ali ne i vlasnik

Shutterstock

"Rezervirala sam smještaj zbog odličnih recenzija, ali apartman nije bio ni sličan onome na fotografijama. Nalazio se na drugoj lokaciji. Plaćanje karticom nije bilo moguće. Nismo imali svjetla, a vlasnica nam je rekla da su prethodni gosti pokvarili prekidač pa da trenutno nema svjetla u kuhinji i u dnevnom boravku jer ga nitko nije uspio popraviti (??!). Osim što smo bili u mraku, krevet je bio premekan, a deke premale. Najgore iznenađenje bilo je ujutro, kada smo primijetili prljavštinu. Posuđe je bilo masno i prljavo", iznijela je Sara_DZ17 na Tripadvisoru svoje loše iskustvo iz Kaštela u "najgorem apartmanu svih vremena", prenosi Pun kufer.

Otkriće hladne vode

Vlastito loše iskustvo, ovaj put sa Hvara, iznio je Jamiet743.

"Kad smo stigli pred apartman, vlasnica nas je najprije ignorirala da bi nas konačno pustila u stan. Prve noći vlasnik je iznenada uletio u našu sobu i urlao na ljutitom hrvatskom iz nekog bizarnog razloga, nepoznatog našoj grupi. Sljedećeg jutra ponovno je vikao na nas, a gospođa je mahala metlom. To nije način na koji se razgovara s gostima", napisao je on.

U kampu nedaleko od Trogira već oko 18 sati nestalo bi tople vode, otkrila je Regina.

"Svaku večer djeca bi vrištala jer su se morala tuširati u hladnoj vodi. Bilo je grozno!", napisala je ona, prenosi Pun kufer.

image

Izgleda da svaki apartman nije kućica u cvijeću (ilustracija)

Duje Klaric/Cropix

Dvojica poljskih turista također su opisala negativna iskustva sa smještajem u Dalmaciji.

"Da biste došli do stana, morate proći kroz prljavo dvorište. Klime nema, tek ventilator. Na policama stoje stare obiteljske fotografije, a ormari su puni stvari stanara", opisao je Tadeusz boravak na Braču.

inspektori, gdje ste

"Nismo dobili sobu koju smo rezervirali jer je netko bio u njoj, a vlasnik u tome nije vidio problem. U sobi su utičnice bile iščupane iz zidova, balkonska vrata razbijena pa se na njega nije moglo izaći, mravi su bili posvuda, a namještaj se raspadao u rukama. Takve sobe se ne bi trebale iznajmljivati jer ne zadovoljavaju nikakve standarde", napisao je Poljak Krzysztof za svoj smještaj u Dubrovniku koji je ocijenio jedinicom, prenosi Pun kufer.

image

Za jednu su gošću bilo kakve žarulje bile sanak pusti

AFP

Navedene prigovore iznajmljivači bi trebali ozbiljno shvatiti, kao i turistička inspekcija jer takva su iskustva, koja idu u red prevare, nekulture i bahatog ponašanja, traumatična za same goste, a bacaju i loše svjetlo na hrvatski turizam u cjelini.

Lijepih i dobrih iskustava s iznajmljivačima vjerojatno ima puno više, ona su i zabilježena, ali za traumatizirane goste oni su mala utjeha. Uostalom poznato je da je lanac toliko jak koliko je jaka najslabija karika u njemu.

image

Kad je apartman prljav, čisto more slaba je utjeha (ilustracija)

Tonči Plazibat/Cropix
01. studeni 2024 01:30