Zara je jedna od najpoznatijih marki odjeće na svijetu - osim što "skidaju" trendove s modnih pista bolje i brže nego ijedan maloprodajni lanac, imaju i osebujan stil, a jedna od stvari koje su kupci uvažavali svakako je bio i prepoznatljivi logo.
Ne kaže se bez veze da ljudi plaćaju marku. No logo su odlučili promijeniti, a kupci nikako nisu zadovoljni.
"Zanima me tko je odgovoran za ovo? Trebali bismo porazgovarati...", piše jedan korisnik, ljutito pretpostavljamo.
Can someone explain the thinking behind the new logo? I feel the first one communicated the sophistication and designer-like image the brand tries to portray. #ZARA pic.twitter.com/q9PM49fYWp
— DAK (@DakTurner) 29. siječnja 2019.
Jer logo koji je zamijenio onaj prepoznatljivi, kojim se Zara od početka ponosi, nikako nije estetski ugodan poput prvoga. Zbijenija slova sugeriraju da nije previše vremena utrošeno na promjenu.
Tvrtka koja stoji iza svega, Baron & Baron, nije se oglasila, ali zato su se oglasili brojni komentatori na Twitteru. Čini se kao da se cijeli svijet ruga ovoj promjeni galicijskog modnog diva, a jedna je korisnica najbolje opisala trenutno stanje...
"Novi logo izgleda poput mene kada se pokušavam ugurati u njihovu odjeću!", napisala je.
Seriously #ZARA, what the hell??
— Silvia Sguotti (@SilviaSguotti) 30. siječnja 2019.
You forgot the spaces! #zaralogo #WhatHappened #failrebrand pic.twitter.com/cljuTrp8bS
Zara CEO and a design intern pic.twitter.com/ekih640n9F
— Impact. (@mindofimpact) 28. siječnja 2019.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....