"Zašto zadnje linije Liburnije prema udaljenim gradskim i prigradskim naseljima ne voze iza 22 sata i 30 minuta? Mi smo turistički grad koji u kasnim večernjim ili noćnim satima nema autobusnih linija prema, primjerice, Sinjoretovu ili Novom Bokanjcu. Ako nekim čudom i uspijemo pronaći smještaj za sezonske radnike, nakon završetka večernje smjene ti ljudi nemaju osiguran javni prijevoz nego moraju plaćati taksi ili pješačiti nekoliko kilometara".
Ovako nam je jučer požalio jedan zadarski ugostitelj, a direktora Liburnije Edvina Šimunova pitali smo postoji li rješenje za ovaj problem. Naime, prema sadašnjim prognozama, ove će godine u Zadarskoj županiji raditi i boraviti čak 10 tisuća stranaca, većina njih ovisi o javnom prijevozu.
- U sezoni se nešto poveća broj noćnih linija, ali ne značajno jer je mali interes putnika, trošak veliki, a već sada nedostaje vozača. Ali zato nudim drugo rješenje i pozivam poslodavce da se organiziraju, formiraju grupu radnika i jave mi se. Mi ćemo im u tom slučaju pronaći rješenje, bilo mini bus ili nešto drugo, koji će kružiti i radnike razvesti kućama. Drugi je problem i raspršeno radno vrijeme, nije to više kao nekad, kada ste znali da u "Kidriću" završava večernja smjena i po tome organizirali linije. Sada je to gotovo nemoguće. Zato pozivam poslodavce koji imaju potrebu za prijevoz putnika da se organiziraju i jave, za svaku smislenu inicijativu može se pronaći rješenje- kazao nam je direktor Liburnije.