StoryEditorOCM
4 kantunaNIŠTA OD NAKNADE

Sjećate se čitateljice koja je početkom srpnja upala u šaht na Kalelargi? Od Grada Zadra je tražila odštetu, evo što su joj odgovorili...

Piše I. I.
29. srpnja 2024. - 12:09

Sjećate se naše čitateljice koja je početkom srpnja upala u šaht Odvodnje na Kalelargi? Unatoč tome što se lakše ozlijedila i završila na bolovanju, od Grada Zadra nema pravo na odštetu.

- Od Grada Zadra sam tražila odštetu. Bila sam dva tjedna na bolovanju, a i dalje nisam dobro, jer imam velike bolove i smetnje. Grad Zadar me usmjerio prema svom osiguranju, a oni su mi odgovorili kako je šaht obveza zgrade?! Nadam se da će te isto objaviti, samo da se vidi kako se odnose prema građanima i njihovim nevoljama, nastalim uslijed njihovog nerada, napisala nam je čitateljica čiji su podaci poznati redakciji.

Podsjetimo kako je Zadranka kroz šaht Odvodnje "propala" kada je htjela s bankomata podignuti novac. Šaht nikako nije mogla zaobići jer se nalazi točno ispred bankomata. Kada je stala na poklopac, šahta se urušila, a ona je desnom nogom do boka upala u nju. Srećom, nije ništa slomila, ali se dobro "nabila".

U odgovoru osiguravateljske kuće našoj čitateljici su kazali kako je njen zahtjev - neosnovan!

- Izvršenom detaljnom analizom cjelokupne spisu priložene dokumentacije utvrđeno je da u postupanju našeg osiguranika nije bilo niti jednog propusta niti bilo kojeg drugog elementa koji bi ukazivao na eventualnu odgovornost istoga za nastanak prijavljenog događaja, naveli su iz osiguravateljske kuće dodajući kako je komunalno redarstvo Grada Zadra izvršilo nadzor na predmetnoj lokaciji te evidentiralo oštećenje poklopca šahta koji je propao u okno.

- Predmetni šaht je dio sustava interne odvodnje koji je u vlasništvu pravne ili fizičke osobe - vlasnika zgrade ispred koje je došlo do nezgode. Zbog toga je komunalni redar 11. srpnja donio rješenje kojim je naložio vlasniku, odnosno upravitelju zgrade – društvu Stambeno gospodarstvo Tanker, saniranje oštećenog otvora. Uvažavajući prethodno navedeno nažalost nismo u mogućnosti udovoljiti predmetnom zahtjevu, napisala je osiguravateljska kuća u odgovoru oštećenoj građanki.

image
Zadarski.hr/Slobodna Dalmacija
20. rujan 2024 05:54