StoryEditorOCM
Svijetsustav semafora

Trgovački div uvodi jednu važnu novost u poslovanju koja će obradovati kupce, evo o čemu se radi

Piše Vijesti SD
5. lipnja 2023. - 10:07

Promotivna roba u Lidlu vrlo je popularna. No nije rijetkost da kupci pohrle u poslovnicu i nađu se pred praznim policama. Tzv. sustav semafora koje je Lidl postavio u svojim prodavaonicama u Njemačkoj sada bi im trebao pomoći.

Svi koji žele kupovati promotivnu robu od Lidla mogu se veseliti novosti: Lidl već nudi sustav semafora koji točno pokazuje koliko je te robe još dostupno u dotičnoj poslovnici, piše Fenix magazin.

Sustav semafora u budućnosti neće biti dostupan samo u korisničkoj aplikaciji, već i na uređajima zaposlenika. Na taj način kupci si mogu uštedjeti dugu potragu, a možda i odlazak u diskont. O tome piše “Lebensmittel Zeitung” (LZ).

Lidl već prikazuje zalihe svojih neprehrambenih promotivnih artikala u stvarnom vremenu u korisničkoj aplikaciji i na početnoj stranici. Taj sustav će se proširiti na druga područja i tako bi se mogao preseliti i na tržišta.

Primjerice, crveni, žuti ili zeleni displej trebao bi raditi i na uređajima zaposlenika Lidla kako bi mogli provjeravati zalihe u susjednim poslovnicama.

U sustavu semafora crveno označava “rasprodano”, žuto “skoro rasprodano”, a zeleno “dostupno”. Taj će se semaforski sustav u budućnosti koristiti i u samom diskontu. I detalji poput boje ili veličine proizvoda također bi trebali biti uključeni u budućnosti.

“To je revolucija za diskonte”, objašnjava u reportaži “LZ” menadžer Lidla Tim Schröder.

Ova “revolucija” moguća je jer Lidl blagajna bilježi dodatne informacije o prodanim artiklima: tada više nije jasno samo je li majica još dostupna u trgovini, već i u kojoj se boji ili veličini još može kupiti, piše Fenix magazin.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. travanj 2024 01:17