"Nije točno da izabrani stomatolog koji radi npr. jutarnju smjenu može naručiti pacijenta u popodnevnoj smjeni radi pružanja nadstandardne usluge zato što izabrani stomatolog smije obavljati zahvate na ugovornim pacijentima samo u sklopu radnog vremena koje je određeno za ugovorne pacijente u okviru ugovora koji je sklopljen s HZZO-om i prema pozitivnim propisima.
Nije točno da se u stomatologiji događa ikakav lov u mutnom odnosno da se otvara prostor za varanje pacijenata na način da se npr. stavljanje bijelih plombi u pogledu 4., 5., 6., 7. te 8. zuba obavlja na način da se naplaćuje niža cijena od propisane i da se za uslugu ne izdaje račun zato što se svaki zahvat na pacijentu evidentira u kartonu pacijenta te je lako utvrditi koji zahvat i kada je i učinjen te je li za isti izdan račun. Osim toga, unutar svih softverskih programa za vođenje ugovornih ordinacija integrirana je i fiskalna blagajna za radno vrijeme koje je prijavljeno Poreznoj upravi.
Nije točno da se nadstandardne usluge npr. kompozitni bijeli ispuni (op. "bijela plomba") u pogledu 4., 5., 6., 7. i 8. zuba, kombinirani protetski radovi kod osiguranika i dr., a koje usluge se naplaćuju, obavljaju bez suglasnosti pacijenta zato što je zbog evidencije zahvata u liječničkoj i knjigovodstvenoj dokumentaciji nužno imati i suglasnost pacijenta te nije životno i logično da bi izabrani stomatolog pružao zahtjevnu uslugu, trošio vrijeme i materijal da bi istu uslugu naplatio po nižoj cijeni", navodi Udruga dentalnih doktora Hrvatske, zastupana po Leonu Zrniću odvjetniku u Odvjetničkom društvu Kasalo & Raić u ispravku teksta: