![<p>Maslenicki most iznad Novskog zdrila nedaleko od naselja Maslenica prevodi oba traka autoceste A1 na dionici Maslenica - Zadar I.<br>
Armiranobetonski lucni most ukupne je duzine 377,60 m, sirine 20,40 m, a rasponski sklop iznosi 350 metara. Rasponsku konstrukciju cini luk raspona 200 m, cime se svrstava medju vece ovakve mostove u svijetu</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/25/o_27389002_1024.jpg)
Potkraj ovog mjeseca Ministarstvo prometa trebalo bi izabrati savjetnika za izradu Studije o sustavu naplate cestarine na autocestama u Hrvatskoj koji bi trebao biti implementiran 2020. godine. O najpogodnijem sustavu naplate cestarine u hrvatskoj se javnosti raspravlja godinama, a sve se svodi na zagovornike i protivnike uvođenja vinjeta, piše Jutarnji list.
Temelj je rasprave - treba li cestarinu naplaćivati po prijeđenom kilometru ili po vremenskom modelu. U ovom se trenutku cestarina naplaćuje po prijeđenom kilometru. Zagovornici naplate po vremenskom modelu predlažu uvođenje vinjeta kakve imaju Slovenija, Češka i Austrija. Tvrde da je ona jednostavnija za vozače te im nudi jeftiniju vožnju.
Protivnici vinjeta naglašavaju da je takva naplata za vozače nepoštena jer, primje...