![24378234](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2023/02/24/o_24378234_1024.jpg)
Ako išta ovih dana građane muči više od privikavanja na novu valutu, to je svakako takozvano zaokruživanje cijena prilikom prelaska s kuna na eure kojem su pribjegli mnogi trgovci, kao i pružatelji drugih usluga.
Iako prilikom formiranja cijene u procesu uvođenja eura poslovni subjekti mogu cijenu zaokružiti na niže, ali ne smiju cijenu zaokružiti na više jer bi to bilo suprotno temeljnim načelima o zaštiti potrošača, pošto potrošač ne smije biti u manje povoljnom financijskom položaju nego što bi bio da euro nije uveden, brojni primjeri pokazuju da se ne drže svi ovih preporuka.
Nisu zaokružili samo cijene piva i kave, nego i članarine u knjižnicama! Ugledni ekonomist pojašnjava logiku zaokruživanja: ‘Psihologija trgovaca je predvidiva...‘
Nema nikakve sumnj...