StoryEditorOCM
Biznisnajveći event

’Building.hr’: ekskluzivna platforma s jedinstvenim sadržajem za sve dionike svijeta graditeljstva

Piše Sponzorirani sadržaj
30. studenog 2023. - 14:45

Gospodarski događaj se organizira pod kapom platforme koju je voditeljica razvoja ‘Spegre’ Maja Borovina Frankić pokrenula početkom 2023. godine - Building.hr - s namjerom da na jednome mjestu okupi najbolje sudionike iz svijeta graditeljstva, i već u prvih pola godine platformi je pristupilo 850 tvrtki

Već više od trideset godina splitska tvrtka "Spegra" uspješno se specijalizirala za izvođenje specijalnih građevinskih radova, onih koji traže specifično znanje i vještine, poput obnove Starog mosta u Mostaru ili zagrebačke katedrale, na kojem trenutno rade.

S dolaskom pomlatka u ovoj obiteljskoj tvrtki otvorile su se nove ideje i inicijative, pa tako Maja Borovina Frankić, voditeljica razvoja u "Spegri", upravo priprema najveći graditeljski događaj u Hrvatskoj, "Masters of Building Fair", koji će se u listopadu sljedeće godine održati u Rovinju. Gospodarski događaj se organizira pod kapom platforme koju je pokrenula početkom 2023. godine – Building.hr – s namjerom da na jednome mjestu okupi najbolje sudionike iz svijeta graditeljstva i ponudi im sve informacije, kontakte i druge sadržaje relevantne za branšu. Već u prvih pola godine platformi je pristupilo 850 graditeljskih tvrtki.

– Platforma Building.hr koristan je i jedinstven poslovni alat koji smo kreirali svjesni što treba tržištu kojeg smo i sami dio. Ideja o Bulding.hr-u nije od jučer, razvijala se cijelo desetljeće, da bismo je ove godine lansirali kao ekskluzivni digitalni ekosistem graditeljskog tržišta. Graditeljstvo je generalno slabo digitalizirana, troma branša kojoj nedostaje sistematičnosti podataka, ponude i potražnje, B2B komunikacije, a vrijeme u kojem živimo neminovno nameće puno brži tempo i odlučili smo ponuditi rješenje kakvo, slobodno mogu reći, ne postoji na europskom tržištu. Za sada klijenti iznimno pozitivno reagiraju na Building.hr te vrlo dobro prepoznaju koristi i prednosti koje imaju. Nama je najvažnije da i dalje rastemo, ostvarujemo uspješne suradnje i stječemo povjerenje uglednih poslovnih subjekata na tržištu – kaže Maja Borovina Frankić.

Tko se sve pridružio platformi? Autorica kaže da su njihovi klijenti "stakeholderi" graditeljstva, bilo da se radi o poduzećima tehničkog, ekonomskog ili bilo kojeg drugog usmjerenja, a rade na tržištu graditeljstva. Osim građevinskih poduzeća, imaju konzultante, IT kompanije, klijente koji pružanju fizičko-tehničku zaštitu, proizvođače i prodavatelje materijala, alata, stolarije, agencije za poslovanje nekretninama, development... Apsolutno svi koji rade na tržištu ili imaju interes od graditeljstva pozvani su da se priključe, kaže Borovina Frankić.

Platformi je cilj unaprjeđivati građevinski sektor u svakom pogledu, naglašava kreatorica platforme koja obuhvaća i radnu snagu.

– Zbog sve većeg nedostatka radne snage na našem tržištu, kao i slabe fluktuacije, te iznimno velikih troškova za oglašavanje na postojećim servisima, odlučili smo pružiti i tu mogućnost našim klijentima uz minimalne naknade. Ja sam ipak član obiteljskog poduzeća "Spegra" i sve što sam ugrađivala u arhitekturu platforme bilo je u želji da, umjesto frustracije problemima s kojima se susrećemo, pružim rješenje za njih.

Važno je reći da platforma Building.hr namjerava kontinuirano nuditi ažurirane podatke koji su važni klijentima ili pak podatke o samim klijentima. To svakako podrazumijeva velik rad i ljude koji će se baviti svim podacima na platformi, formiranje cijelog tima, nove zaposlenike...

– Apsolutno. Tim Building.hr u samo godinu dana značajno je narastao, a posebno sada uz organizaciju Masters of Building Fair. Moja je poslovna politika da imamo i vanjske poslovne partnere, a funkcioniramo kao jedinstveni tim. Potrebne su visoke kompetencije za rad na ovakvim projektima i željela sam partnere koji imaju razvijene specijalnosti i timove koji će biti svaki za svoje područje te da njegujemo individualizam u dugoročnoj suradnji. Do sada se to pokazalo kao dobar pristup, a uz to će i unutar naše organizacije izrasti ljudi profilirani s vještinama koje iziskuje rad u inovativnom i digitalnom okruženju.

U svijetu građevinarstva reakcije na Building.hr su izvrsne.

– Ljudi su svjesni da to nije budućnost, nego sadašnjost. Nigdje nemate točne podatke u realnom vremenu u automatiziranom sustavu bez posrednika. Informativna i interaktivna platforma Building.hr jedino je sveobuhvatno rješenje za sve sudionike tržišta neovisno o veličini, usmjerenju ili interesu i zadovoljava sve potrebe koje poduzeća mogu imati od digitalnog alata. Volim naglasiti da platforma ne eliminira čovjeka kao što to nastoji većina tehnologija, nego upravo suprotno – čovjek je kod nas u fokusu djelovanja i sve što treba može imati na jednostavniji način. Upravo zato je naš slogan – "We make it simple".

I konačno, "Masters of Building Fair" čini se kao logičan nastavak cijelog ovog projekta. Bit će to prvi takav veliki skup na temu graditeljstva, koji će se održati koncem iduće godine.

– Ovo je prvi visokoprofilni događaj za sektor graditeljstva i poslovanja nekretninama, te za sektore koji se dotiču, baš kao i na platformi. Konzultanti, pružatelji financijskih usluga, osiguranja, logistike, IT, tech, donositelji odluka, privatni i javni investitori... Imamo jako puno malih događaja u Hrvatskoj, a od sada ćemo imati i jedan koji nam priliči s obzirom na važnost sektora u gospodarstvu. Na ovom gospodarskom događaju sudionici će dobiti sve što im treba: poslovne prilike, edukacije, prilike za razvoj i implementaciju inovacija, pronalazak partnera, novosti na tržištu i "networking" – ono najbitnije od svih sektora koji se kroz poslovanje isprepliću. Shvatila sam da je i s obzirom na kapacitete našega gospodarstva nerealno da nemamo jedan veliki događaj, kao što je i suludo da imamo nevjerojatan broj malih. Nitko nema vremena toliko obilaziti svaki događaj, a potrebno je biti u interakciji s novostima i sudionicima na tržištu, stoga je "Masters of Building" opet odgovor na, rekla bih, nedostatak na tržištu. Kad idete u Njemačku ili Italiju ili drugdje po Europi, znate na koji događaj idete. Tako će MBF biti za Hrvatsku.

image
Petar Krajačić Vilović

No, do Rovinja ima još godinu dana, pred timom Maje Borovine Frankić ima puno posla.

– Organizaciju smo započeli u proljeće 2023. Tako visokoprofilni događaj iziskuje sinergiju timova od svih uključenih partnera. Događaj je koncipiran u vidu izlagačkog dijela, konferencija i značajnog broja događaja s ciljem "networkinga". Održat će se u kapacitetima "Maistre" u Rovinju, u sklopu TDR-a, hotela "Grand Park" i "Monte Mulini". Sve se organizira na najvišem nivou i svaki koncept analizira se do detalja. Napokon ćemo imati jedan prepoznatljivi događaj za sektor kao što to imaju druge zemlje i neka i strani posjetitelji dolaze kod nas, a ne samo mi u inozemstvo. Mi, misleći na hrvatske kompanije i stručnjake, Europi pripadamo i Europa jesmo.

S obzirom na to koliko se tvrtki pridružilo na Building.hr-u, očekuje se i tako dobar odaziv na sajam.

– Svi su svjesni da nam to svima treba. Nitko nema vremena ići svako malo na neki događaj, a održavanje i dobivanje kontakata, educiranje i informiranje o ponudi i stanju na tržištu su neminovni, stoga je najčešća reakcija kada shvate da će dolaskom na jedan događaj dobiti sve što im treba – napokon! Ako to promatramo u vidu marketinga, a uvijek bih prvenstveno naglasila rast i razvoj, onda su "Masters of Building Fair" i Building.hr mjesta na kojima investicija daje rezultate. Svatko tko sebe smatra dijelom tržišta bit će tu. Posebno sam ponosna na to što su nas prepoznale ugledne institucije na tržištu koje će se priključiti zajedničkoj realizaciji ovog projekta. Otac nas je uvijek učio da njegujemo suradnju sa znanošću i strukom, pa sam tako zamislila i na MBF-u. I to ne jednu struku, nego sve struke s kojima graditeljstvo ima doticaj. U našoj obitelji svi su građevinari, međutim, otac i majka morali su razviti i ekonomske vještine kako bi razvijali poduzeće. Otac je nedavno dobio počasni doktorat Sveučilišta u Splitu, najviši stupanj časti koji možete dobiti od znanosti. Brat Ante je uz građevinski fakultet završio MBA iz ekonomskog usmjerenja, a ja kao ekonomist na doktorskom studiju s dugogodišnjim radom u građevinskoj industriji isto funkcioniram pozitivno bipolarno, ako je to pravi izraz. Uz to, danas svi moramo biti tehnološki i digitalno pismeni pa je sve ovo jedan logičan slijed. Ovo su ideje koje su proizišle iz realnih okolnosti i operative, uz široki pogled, poštovanje i uvažavanje svih uključenih, želju za pozitivnim doprinosom tržištu, i mislim da je to pravi put za izvrsnost – kaže na kraju Maja Borovina Frankić, koja u Rovinju iduće godine očekuje dolazak poduzeća iz regije, naravno i s bliskih tržišta Europe.

Platforma Building.hr koristan je i
jedinstven poslovni alat koji smo kreirali svjesni što treba tržištu kojeg smo i sami
dio - kaže Maja Borovina Frankić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. svibanj 2024 17:38