Baš kao i high street brendovi, velike modne kuće se nalaze pred ozbiljnim izazovom - kako inkorporirati održivost u svoju poslovnu priču? Jasno je da model vječnog rasta nije moguć i da izbacivanje desetak kolekcija godišnje s komadima koji se nose jednom ili dva puta tome nikako ne doprinose. Novi trend u modnom svijetu mogao bi doskočiti tom problemu.
Oscar de la Renta jedno je od najvećih imena američke modne scene. Skoro svaka djevojka iz SAD-a mašta da će se baš kao Carrie Bradshaw vjenčati u jednoj od njegovih haljina, a sada se čini da će je moći kupiti i one koje zaista žive od plaće nalik glavnoj junakinji 'Seks i grada'.
Brend je naime pokrenuo svoju prva platformu za prodaju rabljene odjeće što je vrlo važan korak uzmemo li u obzir značaj koji predstavlja u industriji. Modna kuća nije prva koja je pošla tim putem, ali kada to napravi Coach (koji je otvorio platformu za prodaju rabljenih kožnih komada odjeće i asesoara) to više izgleda kao skidanje ljage s imena. Ne zaboravimo da je upravo njihov ugled ukaljan kada se saznalo da savršeno ispravne torbe i cipele koje se ne prodaju uništavaju kako im ne bi srušili cijene na sniženjima.
Encore by Oscar de la Renta je napravljen i kako bi pokazao koliko je trajan dizajn ovog slavnog kreatora i kako je kupnja njegovih komada zapravo investicija. Na stranici će se naći odjeća iz njihove vlastite arhive, a istovremeno će na njoj moći prodavati nekadašnji originalni kupci. Novac koji zarade moći će bodići ili preuzeti voucher za daljnju kupovinu. Isto tako će moći dio novca proslijediti humanitarnim organizacijama s kojima je modna kuća partner.
Pratite Stil i na Instagramu!