Naglašena silueta, voluminoznost, detalji koji čine razliku i netipična klasika, najbolji su opis vizije novog Lei Lou proljeća, ali i injekcija svima toliko potrebnih dobrih vibracija. Aleksandra Dojčinović nas ovom kampanjom uvodi u neki ljepši svijet, bez pandemija i ratova, u kojem je moda oružje za optimizam, ali i odličan medij za slanje snažnih poruka o životu i okolnostima.
- Nitko od nas nije imun na događanja u svijetu i sve nas je to na neki način dotaklo, ali vjerujem i osnažilo za dalje. Biti realan i svjestan oko onoga što imamo danas i optimistično gledati u sutra moto je svih nas umjetnika, jer je to jedini način da uvijek stvaramo drugačije i novo. Kampanja snimljena u Dubaiju je upravo zato vedra i pravi je uvod u ove tople dane pred nama, kada ćemo se svi napokon malo više družiti, barem se nadamo - govori naša najuspješnija dizajnerica koja je ovom kampanjom obilježila i jedan zanimljivi jubilej svog brenda.
Prošlo je, naime, punih deset godina otkako je potpisala prvi ugovor sa concept storeom iz Emirata, što je ujedno bio početak proboja branda na internacionalna tržišta. Prvi je to brand u svijetu kojem je dozvoljeno snimanje kampanje vrtovima luksuznog Four Seasons Jumeirah Beach Resorta, do sada su to radili samo svjetski modni časopisi poput Marie Clairea i Voguea. Zanimljiva se činjenica veže i uz Hrvatsku i Simona Cassona, predsjednika hotelskog poslovanja Four Seasonsa za Europu, Afriku i Bliski istok.
- Lei Lou je oduvijek bio društveno angažiran brand i moja misija nikada nije bila ostaviti trag samo u modi. Osim toga, kroz svoj rad uvijek sam se trudila promovirati ljepote naše zemlje, a tako će biti i nadalje. Ako moj brand bude spona nekih novih, lijepih, poslovnih priča iz Hrvatske, ja ću biti najsretnija na svijetu i upravo zato me i vesele ovakve suradnje - zaključuje dizajnerica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....