StoryEditorOCM
Splitopet problemi

Splićanka ispalila zbog Hrvatske pošte; paket joj bio pred nosom, nije ga mogla predignuti! HP: Ne bi se smjelo događati

Piše M. U.
10. listopada 2024. - 07:49

Građani nisu pretjerano zadovoljni uslugama "Hrvatske pošte", a jedna čitateljica odlučila je s nama podijeliti svoje iskustvo. Čini se da paketima treba sve duže da sigurno stignu od pošiljatelja do primatelja. 

- U ponedjeljak sam naručila paket sa stranice Asos, kojima je nekoć dostavljao DHL. Dok su oni bili dostavljači sve je dobro funkcioniralo. Paket je trebao stići do petka, a u razdoblju od ponedjeljka do petka sam jedino dobila obavijest da je pošiljka zaprimljena.

Ogorčeni Splićanin: ‘Prevaren sam! Nije mi dostavljen paket na adresu, a dodatno su mi naplatili...‘ HP: ‘Nismo mi...‘

U petak sam pogledala "tracker" i vidjela da je paket preusmjeren na paketomat. O tome me nitko nije obavijestio, niti me pitao da barem odaberem paketomat koji mi najviše odgovara. Odlučila sam pričekati do utorka, međutim nisam dobila nikakvu obavijest. 

Vidjela sam na stranici da se paket nalazi u Hercegovačkoj ulici i odlučila ga pokušati predignuti tamo. Gospođa na šalteru mi je potvrdila da se paket nalazi kod njih i kazala da ga ne mogu predignuti jer je već upućen na paketomat. Koja apsurdna situacija, paket je dva dana putovao, a onda osam dana stajao u skladištu pošte.

image


 

Damir Krajač/Cropix

Rekla je da im fali ljudi i da im je nedavno implementiran novi sustav koji, kada fali osoblja, pakete automatski preusmjerava na najbliži paketomat. Sve ovo građanima stvara dodatne komplikacije jer umjesto da mi se paket dostavi, moram ga sama tražiti, ići do pošte, čekati u redu...

Splićanin se iznenadio kad mu je poštar skenirao osobnu: ‘Je li to zakonito?‘ Iz HP-a se ispričali: ‘Zabunom je...‘

Pokušala sam ih uvjeriti da mi samo daju paket i da ga jednostavno ne šalju dalje, ali kazale su mi da to ne mogu učiniti jer će se onda u sustavu voditi kao "izgubljeni paket" - govori čitateljica koja je nakon posla izgubila sat i pol u ovoj avanturi, a kaže da ni dostava više nije jeftina te ju je platila skoro četiri eura. 

image
Vojko Bašić/Cropix

Kontaktirali smo "Hrvatsku poštu", iz koje nam kažu da svakodnevno vode računa o provjeri kvalitete svojih usluga. 

- Naš sustav je jako velik, ali ga kontroliramo na svakodnevnoj bazi. U slučaju kada znamo da ćemo imati veći broj pošiljaka za dostavu (zbog promotivnih akcija u online trgovinama), zovemo svakog korisnika ako ne možemo dostaviti paket na adresu i dogovaramo s njim alternativni način dostave. Kažemo im da trenutno ne možemo dostaviti paket na adresu i pitamo ih žele li da ga dostavimo u paketomat ili obližnji isporučni ured.

Radnicima nije dozvoljeno da samoinicijativno notificiraju pakete bez prethodnog dogovora s primateljem. Sve kontroliraju voditelji. Ovakve situacije se zaista ne bi smjele događati bez prethodnog dogovora s korisnikom - govore iz "Hrvatske pošte". 

Neslužbeno smo doznali i da je HP preuzeo i veći broj pošiljaka od DHL-a pa smo ih pitali i hoće li biti u stanju pravovremeno dostaviti sve pošiljke. 

image
Nikola Vilić/Cropix

- Hrvatska pošta s DHL-om surađuje od 2017. godine i od tada isporučujemo pakete koji pristižu preko Parcel Connect kanala. Drugim riječima, naša suradnja nije novost, a veće količine paketa koji pristižu tim kanalom tradicionalno očekujemo tijekom studenoga i prosinca - kazali su. 

Vijest o suradnji su objavili i na svojim službenim stranicama 2017. godine, a ugovor su potpisali 23. kolovoza u njemačkom gradu Bonnu. Suradnja se odnosi prije svega na B2C segment paketnog poslovanja u digitalnom okružju, koje u cijelom EU-u zbog internetske trgovine bilježi znatan rast.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. studeni 2024 04:13