Teleoperaterska tvrtka "A1 Hrvatska" ispričala se korisnicima svoje mobilne mreže.
Uzrok takvog poteza bio je dugotrajan kvar na odašiljaču zbog kojeg je stanovnicima otoka Koločepa (Kalamote) kod Dubrovnika od 29. rujna pa sve do 9. listopada predvečer, dakle gotovo punih 11 dana, bila uskraćena usluga koju uredno plaćaju.
- Nažalost, zbog administrativnih razloga bazna stanica na Koločepu bila je bez napajanja električnom energijom od 29. rujna, a rad bez poteškoća uspostavljen je 9. listopada. Žalimo zbog ovog izdvojenog incidenta.
Uz isprike korisnicima, "A1 Hrvatska" će mobilnim pretplatnicima s područja koje pokriva navedena bazna stanica otpisati mjesečne naknade za dva mjeseca - poručili su iz spomenute kompanije dan nakon javnog apela s tog elafitskog otoka u kojem su ih stanovnici Koločepa prozvali zbog nemara i višednevnih izgovora, odnosno dvosmislenih odgovora na pitanje kada će otkloniti kvar prijavljen prije 10 dana.
Pretplatnici s Kalamote u obraćanju medijima upozorili su kako se na otoku nalazi aktivni odašiljač navedenog isporučitelja usluga koji ne pokriva samo Koločep, već i dio susjednog otoka Lopuda, te zamolili za žurno rješavanje problema, o čemu smo izvijestili jučer.