Koliko vam se puta dogodilo da proizvod koji ste odabrali zbog svoje kvalitete odjednom više nije isti? Na primjer, naručili ste tortu za djetetov rođendan, svake godine u istoj slastičarnici, istog okusa, a odjednom ove godine taj okus nije isti, pita se Telegraf.rs.
Još je gore, umjesto maslaca osjetiš margarin, lješnjaka nema ni u tragovima, jednostavno nije isti okus! Ali reklama za tu slastičarnu je i dalje ista, a ljudi koji se još nisu opekli reći će da je sve OK dok ne probaju... Tada počinje razočarenje i potraga za novom slastičarnicom.
Isto se događa i s, primjerice, deterdžentom za pranje posuđa - ako odjednom primijetite da vam se koža na rukama ljušti ili da na spužvicu za pranje posuđa morate natočiti puno više tekućine nego prije... nešto se dogodilo, kvaliteta je pala, a vi ste bili prevareni i kupili taj proizvod vjerujući da je isti onaj koji ste navikli uzimati - pakiranje je isto, reklama je ista, piše Telegraf.
I sigurno niste jedini, i dogodilo vam se više puta... Zašto?
Svaki brend, svako ime zapravo je iluzija koju stvara proizvođač reklamom, tvrdi Telegraf. Ako proizvod nema kvalitetu i ima samo reklamu, ubrzo će propasti jer ga ljudi neće kupovati.
Ali postoje proizvodi koji imaju i kvalitetu i reklamu, pa im proizvođači odjednom pokvare kvalitetu kako bi zaradili. Onog trenutka kada ljudi shvate što se dogodilo, da su prevareni, tada proizvođači pribjegavaju radikalnim mjerama poput velikih popusta kako bi vratili kupce.
No, naviknuti na zaradu, proizvođači onda dodatno smanjuju kvalitetu kako bi što više strpali u džep, tako da kupci zapravo kupuju snižen, katastrofalno loš proizvod, piše srpski portal.
Sve se to može primijeniti i na toaletni papir stranih proizvođača, jednostavno, ogroman popust je dokaz da se nešto ozbiljno loše krije iza tog poteza. Osim troškova proizvodnje, uvezeni papir podliježe troškovima carinjenja, prijevoza i skladištenja. Veliko je pitanje kako takav papir može biti jeftiniji od domaćeg WC papira.
Srećom, pandemija je većinu naučila da pažljivo biramo proizvode s kojima želimo dijeliti svoj životni prostor. Od tada su ljudi počeli više pažnje posvećivati kvaliteti, karakteristikama svih proizvoda koji su nam potrebni. Čini se da smo imali vremena istražiti ovakvo ponašanje proizvođača, pa smo naučili kupovati samo od onih koji već godinama imaju istu kvalitetu i koji svoje prljave trikove i igre ne skrivaju iza iznimno visokih popusta, zaključuje Telegraf.