StoryEditor
Moj apartmanSavjetnik za najam

Gost vam je otkazao rezervaciju! Što sad? Nekoliko je koraka koje ćete morati poduzeti želite li se osigurati od nepredviđenih situacija

27. svibnja 2020. - 19:27
Tom Dubravec/HANZA MEDIA

Ako vam gost otkaže rezervaciju samo nekoliko dana prije najavljenog dolaska, ne postoji baš mnogo stvari koje možete učiniti.

Naravno, za početak odmah 'odblokirajte' online kalendar, da drugi znaju kako ste slobodni u navedenom terminu.
Zatim tek počnite razmišljati što ćete dalje.

Običaj je, nepisani naravno, da novac koji je uplaćen avansno ostaje na računu iznajmljivača ako se rezervacija otkazuje bez razloga.

Puni iznos akontacije vraća se za sve otkazane rezervacije 60 ili više dana do dogovorenog dana dolaska gosta. Cijeli iznos akontacije zadržava se u slučaju nedolaska gosta. Sve između – možete birati sami.

image
Ivo Ravlić/HANZA MEDIA

Jedini slučaj kada bi iznajmljivač trebao snositi trošak transakcije jest kada je i sam odgovoran za otkazivanje rezervacije, a gost bude zbog toga oštećena strana.

E, sad, postoji cijeli niz razloga zašto gost želi otkazati boravak. Postoje brojni neplanirani događaji, poput iznenadne bolesti, smrtnog slučaja u obitelji, problema na poslu, vremenskih nepogoda, pronalaska alternativnog povoljnijeg smještaja, ali i nezadovoljstvo trenutačnim smještajem.

Kod svake ponude, prije nego se rezervacija potvrdi, gostu treba poslati uvjete njezina otkazivanja. Tada je gost upoznat s pravilima, a iznajmljivač ima pravo zadržati uplaćeni iznos akontacije. Ona se i koristi kao sigurnosni polog. Pravila vraćanja akontacije trebala bi biti stroža što je termin rezervacije bliže i fleksibilnija što je termin dalje.

Primjer

100% povrat za rezervacije otkazane 60 i više dana prije dolaska
50% povrat za otkazivanja unutar 30-60 dana
25% povrat za otkazivanja unutar 15-30 dana
BEZ POVRATA unutar dva tjedna do početka rezervacije

image
Duje Klarić/HANZA MEDIA
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. travanj 2021 16:11