StoryEditorOCM
TV&RealityHBO-OVA USPJEŠNICA

Umjesto prijenosa Oscara više od 8 milijuna ljudi gledalo je finale serije koja je proslavila čileanskog glumca

Piše Scena SD
15. ožujka 2023. - 08:30

HBO-ova hit serija "The Last of Us" pokazala se kao pravi hit.

Finalna, deveta epizoda privukla je u Americi čak 8,2 milijuna gledatelja, a taj je uspjeh još značajniji jer se epizoda emitirala tijekom televizijskog prijenosa ovogodišnje dodjele Oscara.

Ovo nije prvi put da se termin izlaska nove epizode "The Last of Us" poklopio s prijenosom nekog važnog događanja. Nedavno se, naime, četvrta epizoda koja je privukla 7,5 milijuna gledatelja emitirala za vrijeme emitiranja dodjele Grammyja.

"The Last of Us" adaptacija je istoimene videoigre koja je originalno predstavljena 2013. kao PlayStationova ekskluziva te je ocijenjena najboljom igrom svih vremena.

Radnja serije odvija se 20 godina nakon što je moderna civilizacija uništena te prati kriminalca Joela (Pedro Pascal), koji je dobio zadatak da prokrijumčari tinejdžericu Ellie (Bella Ramsey) iz zone karantene.

Čileanac Pedro i ranije se pojavljivao u nekim TV uspješnicama, poput serija "Igra prijestolja" i "The Mandalorian", no planetarnu je popularnost stekao tek nakon prvih epizoda "The Last Of Us".

Bio je u vezi s kolegicom Marijom Dizzia, s kojom je glumio u seriji "Zakon i red". Nije religiozan, otvoreno zastupa lijeve ideje i preklani je na čileanskim predsjedničkim izborima javno podržao Gabriela Borica koji je naših korijena.

Inače, Pedro je sudjelovao na ovogodišnjim Oscarima gdje je bio prezenter s Elizabeth Olsen.

image

Pedro Pascal

Patrick T. Fallon/Afp
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. lipanj 2023 20:01