Pred Hrvatskom se danas, kao budućom članicom Europske unije te nedovoljno poznatom i priznatom državom, nalaze dva izazova: kako očuvati i dalje razvijati svoj nacionalni identitet, koji je još prilično neutvrđen, te kako se što kvalitetnije predstaviti svojim budućim europskim susjedima i poboljšati imidž - smatra dr. sc. Božo Skoko, docent na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i vodeći hrvatski stručnjak za brendiranje destinacija koji je svoja razmišljanja o budućnosti Hrvatske iznio na nedavno održanom Nacionalnom forumu “Ideje i projekti za europsku Hrvatsku”.
Ovaj stručnjak drži kako je upravo imidž važan uvjet za pozicioniranje države na međunarodnoj političkoj pozornici, plasiranje proizvoda na inozemna tržišta, privlačenje turista i stra...
Ovaj stručnjak drži kako je upravo imidž važan uvjet za pozicioniranje države na međunarodnoj političkoj pozornici, plasiranje proizvoda na inozemna tržišta, privlačenje turista i stra...