StoryEditorOCM
Život‘di si mi‘

Od lokalnog pozdrava maštovita ekipa stvorila je modni brend. I to vrlo uspješan. Pogon im je na Klisu, posjetili smo ih

Piše Jasenka Leskur
3. srpnja 2024. - 12:15
Modni brend ‘Di si mi?‘ se polako, ali sigurno proširio na nepredvidljivom tržištu gdje vladaju velike globalne ribeJoško Šupić/Cropix

Kad se sretneš s nekim tko je tvoj, drag ti je, pitaš ga onako srdačno: "Di si mi?" A upravo je taj naš mali dijalektalni pozdrav bio tako simpatičan jednom Slovencu da je svojim prijateljima predložio da njime nazovu novi modni brend.

To je bilo prije desetak godina, a danas se taj logo nalazi na oko četvrt milijuna proizvoda koji se godišnje prodaju širom Hrvatske i Slovenije.

Slovenac iz priče je Boštjan Menart, vlasnik "Menarta", zastupnik diskografske kuće "Sony Music", a njegovi poslovni partneri i prijatelji koji su ga pozdravljali sa "Di si mi?" Splićani su Luka Trgo i Mladen Orlić. Upravo oni su razvili modni brend "Di si mi?", koji se polako, ali sigurno proširio na nepredvidljivom tržištu gdje vladaju velike globalne ribe.

A smjestili su se – usred Klisa.

Vrlo ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. srpanj 2024 12:19