Hyundaijev kompaktni model i30 čije je treće generacijsko izdanje prikazano lani na pariškom salonu automobila napravljen je nikad bolje.
Što je najvažnije osmišljen je i proizveden prvenstveno u Europi i po ukusu europskog kupca. Novi korejski kompakt toliko je dobar da etiketa jeftinoga konfekcijskog automobila koju su mu pripisivali zapadnoeuropski konkurenti potpuno pada u vodu i sigurno odlazi u povijest.
Kratko rečeno postao je igrač za europsku Ligu prvaka. Od 2007. godine kada je lansiran pa do danas u dvije generacije i30 je prodan u više od 800.000 primjeraka što dovoljno govori o njegovoj popularnosti bez obzira na nekadašnju etiketu konfekcijskog „jeftilena“.
Osim što je moderno dizajniran europski „timbar“ je više nego očit, čak bi mogli kazati da je u njemačkom st...
StoryEditorOCM
ŽivotHYUNDAI i30 1.4i STYLE PLUS
Korejski kompakt ostavlja upečatljiv dojam kvalitete i izrade, s puno nove opreme za sigurnost koja dolazi serijski
24. kolovoza 2017. - 09:06
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?