Svijet kakav je nekad bio, pomalo mističan i u prvoj brzini, sve je jasnije, postaje tek dio nekih lijepih, nostalgičnih uspomena, dok je ovaj danas više prilagođen generacijama koje život žive punim plućima i nemaju namjeru stati. Upravo zato, nova Lei Lou kampanja inspirirana je društvenim mrežama i to ponajprije načinom na koji ih doživljavaju nove generacije milenijalaca, koji su im udahnuli novi život i pretvorili ih u platforme na kojima je predstavljanje modnog stila tek mali segment, dok su izražavanje stavova i osobnosti postali ono što ih izdvaja u masama.
StoryEditorOCM
Stillei lou
Očaravajućom kampanjom Aleksandra Dojčinović predstavlja novu kolekciju koja donosi dugo očekivan ‘comeback‘!
12. travnja 2023. - 13:08
Lei Lou
Tu modernu Lei Lou djevojku pred objektivom Maje Kljaić savršeno je utjelovila Sara Biuk koja, kao prava modna kameleonka i newcomerica, može biti u isto vrijeme edgy i senzualna, ba...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?