StoryEditor
PutovanjaADRIAN

Hotel ‘Vestibul‘, mjesto gdje caruje gost: Kada im kažete da će spavati između zidova sagrađenih u trećem stoljeću, jednostavno ostanu bez daha

13. kolovoza 2020. - 12:44
Jakov Prkić/HANZA MEDIA

Baš svaka priča na svijetu započne slučajno. Jedan pogled, ideja, možda koja riječ – stvore svijet koji "onaj koji pokreće" jednostavno mora objediniti, stvoriti, pokrenuti. Tako je bilo i s "Vestibulom".

Vestibul je, sigurno znate, predvorje. Ulaz je to u Dioklecijanovu palaču, koju je prije 1700 godina izgradio jedan od najmoćnijih careva zlatnog doba Rima.

Nije bio lud Dioklecijan. Dobro je promislio gdje će palaču smjestiti. Promislio, ostvario, izgradio. I to toliko kvalitetno i dobro da zidovi još uvijek prkose vremenu, bez obzira na stoljeća koja prohujaše. Stvorio je sebi mjesto za odmor, za uživanje, za opuštanje.

Znao je to i Nenad Nizić i napravio priču koja se danas nalazi u baš svim svjetskim publikacijama.

- I danas vas "Vestibul" vodi u carske odaje, samo što danas ovdje caruje gost. Mjesto koje je za sebe stvorio sam car sad pripada njima, da ga istraže, iskuse i upamte – kaže nam Neno, koji je svoj obiteljski hotel uspio uvrstiti među rijetke, među "Small Luxury Hotels of the World".

image
Saša Burić/HANZA MEDIA

Tisuće čuda oko nas

Moderan čovjek istražuje. Naravno, svjestan da je odmor zaslužio. No, rijetko će leći na plažu i peći se na suncu, moderan putnik želi nove priče i nova iskustva. A Split je za to dušu dao.

Otoci u blizini, velebnost splitskog arhipelaga, drevna Salona, tisuće čuda oko nas – sve to moderni nomadi istražuju, dozvolite reći – i cijene više od nas domaćih, naviknutih na ljepotu. A kada navečer dođe vrijeme za odmor – žele se osjećati poput careva. I upravo to Nizići u svojem "Vestibulu" nude.

- Turizam je kao sport – progovara iz Nizića bivši nogometaš.

- Moraš trenirati svaki dan! Nema života od stare slave, prvenstvo svake godine, sezone, počinje ispočetka – kaže nam.

Kako je on stigao "od baluna do Vestibula", koje nam tajne može otkriti, kako je uspio stvoriti brend od starih zidina i ugostiti najpoznatije ljude na malenom nam planetu?

image
Tom Dubravec/HANZA MEDIA

- Sedam je tajni uspjeha svakog dobrog hotela – veli nam.

Na dobrom smo putu, pomislismo, otkriti kako stvoriti vrhunski proizvod, nije to baš tako nemoguće, zar ne? Evo, dijelimo tajnu s vama!

Sedam ih je, redom: povijest, priroda, dizajn, inovacija, doživljaj, kultura i "poznata ekipa". Ako ovo uspijete iskombinirati – nema vam granica, Neno je uspio. Ne sam, dodaje, već uz svesrdnu pomoć, strpljenje i ljubav cijele obitelji.

Uz njega vrijedno rade i kći Lea, magistrica ekonomije, specijalizirana na poljima računovodstva i revizije, i sin Bruno, magistar čega drugog već turizma.

Prvu tajnu nad tajnama – povijest – ekipa iz "Vestibula" ima u malome prstu.

image
Tom Dubravec/HANZA MEDIA

O njima se priča

- Kada kažete gostu da će spavati između zidova sagrađenih u trećem stoljeću, on jednostavno ostane bez daha – veli nam Neno.

Dok je obnavljao derutan i zapušten prostor – dao je sebe, znoj i suze, ali je zato svaki taj Dioklecijanov zid renoviran i vraćen u život po svim pravilima.

Nije se koristio moderan cement, jer ga u ono rimsko doba nije ni bilo ovakvog kakvog ga danas poznajemo, radilo se samo s vapnom, dovozila se cigla iz Italije, meštri su rukom obrađivali kamen, kulir se glancao... Trud je urodio plodom, danas interijer "Vestibula" oduzima dah!

I to nas dovodi do one treće tajne, do "dizajna". I tu je ekipa iz "Vestibula" zabila gol. Onaj koji se pamti i o kojem se još dugo, dugo priča.

image
Tom Dubravec/HANZA MEDIA

O prirodi ne vrijedi ni govoriti, otvoriš prozor i sve ti je jasno. Inovacije nikada nisu ni bile problem. Poznati ljudi koji zalaze među zidine palače žele ostati neprepoznati, neprimijećeni, žele mir, i to u "Vestibulu" dobivaju. Bespogovorno. Hotelijeri i jesu tu da, među ostalim, i štite svoje goste.

Ne da se nabrojiti tko je sve spavao među tisućljeće (i sedam stotina godina pride) starim zidovima, od redatelja, sportaša, glumaca, ovjenčanih svjetskom slavom. Bili, oduševili se, vratit će se, sigurno.

Nižići su uvjereni da mogu i bolje. I kod njih stajanja nema. Sportaši ne odustaju. Pa ćete na njihov hotel naići i na štandovima najpoznatijih svjetskih turističkih sajmova, bilo ih je od Los Angelesa, preko Cannesa do Berlina i Londona, New Yorka, prate svjetske trendove, ništa ih ne može iznenaditi.

- Rad zahtijeva stalno ulaganje, stalno prisustvo na terenu. To vam je pokazala i ova zdravstvena kriza – veli nam Neno.

I nama su pokazali kako je zajedništvom, ljubavlju i trudom moguće ispisati divnu priču. Na ponos obitelji, na ponos našem gradu, na čast hrvatskom turizmu.

Priča o Storiesu

"Stories" - "Croatian Unique Hotels", brend je koji je osmislila agencija "Fabular" i koji je lansiran kako bi hoteli članovi Grupacije na tržištu i nastupili kao jedan.

"Stories" je udruga koja okuplja jedinstvene luksuzne hotele u Lijepoj našoj, a u okrilju ima do ovoga trenutka 17 pažljivo odabranih hotela. Svaki od njih gostu garantira autentičan i promišljen doživljaj.

Svi svjetski trendovi ukazuju na to da turist radije investira u iskustvo nego u materijalna dobra.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

26. siječanj 2021 15:50