StoryEditorOCM
Auto motoRENAULT CAPTUR

Testirali smo: kontra uobičajenim plug-in hibridima

17. veljače 2021. - 06:29

Renault Captur E-Tech karakterističan je u prvom redu zbog inovativnog hibridnog pogona u kojem elektromotor igra glavnu ulogu, a benzinac sporednu, što nije slučaj kod drugih proizvođača automobila. Ne daje elektromotor podršku benzincu prilikom ubrzanja ili pretjecanja, već obrnuto. Veći od dva elektromotora pokreće automobil, a manji tek po potrebi pokreće i na odgovarajući broj "điri" zavrti 1,6-litreni 4-cilindarski agregat sa 160 KS.

Motor E-Tech Plug-ina snage 160 KS (117 kW) zahvaljujući bateriji velikog kapaciteta (10,4 kWh) i masi od samo 105 kg ima domet na posve električni pogon do 50 km u mješovitom ciklusu (WLTP) i 65 km u gradskoj vožnji (WLTP City) uz najveću brzinu od 135 km/h. Benzinski motor s četiri cilindra ovog plug-in hibridnog pogona obujma je 1598 ccm...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 03:45