StoryEditor
Auto motoTOYOTA CAMRY

Osvježena velika limuzina donosi manje promjene u dizajnu vanjštine i unutrašnjosti te višu razinu sigurnosti

5. prosinca 2020. - 07:20
Toyota

Camry, Toyotina velika limuzina, na tržištu je od 1982. godine i prodana je do sada u više od 19 milijuna primjeraka. S godišnjom prodajom od 700.000 primjeraka, Camry i dalje nosi titulu najprodavanije velike limuzine u svijetu. Ali kako vrijeme čini svoje, tako je i sedma generacija luksuzne limuzine stigla pod udar mjera osvježenja dizajna i povećanja stupnja sigurnosti, a redizajnirani Camry na našem tržištu trebao bi se pojaviti u prvom kvartalu iduće godine.

Poznat je i priznat zbog svojeg izgleda, udobnosti, sigurnosti i hibridne tehnologije. Tako snažne preporuke za Camry sada su dodatno pojačane još dinamičnijim dizajnom i unaprijeđenom tehnologijom.

Camry Hybrid proizvod je dizajnerske i konstrukcijske filozofije Toyotine nove globalne arhitekture (Toyota New Global Architecture – TNGA). TNGA daje karakteristikama "zabavan za vožnju", koje su usmjerene prema vozačima entuzijastima, kao i privlačnom izgledu, podjednaku težinu kao i odličnoj kvaliteti izrade, pouzdanosti i sigurnosti. Nudi konkurentnu i zanimljivu alternativu postojećoj ponudi u segmentu, zahvaljujući snažnom, klasičnom hibridnom pogonskom sklopu, kombinaciji 2,5-litrenog benzinca i elektromotora ukupne snage 218 KS i velikom ostatku vrijednosti.

Prednji kraj osvježenog Camry Hybrida je preoblikovan, s novim prednjim branikom te gornjom i donjom maskom koje daju snažniju dinamičnost, veći prestiž i dojam širokog stava na cesti. Puni središnji volumen, koji se proteže od poklopca motora, isprepleće se s kutovima branika i tako stvara nisku, široku i odvažnu čeonu površinu.

Sama donja maska je dostupna u crnoj ili tamnosivoj boji, dok bočni ukrasi maske mogu biti izvedeni u kromu ili u srebrnoj boji. Dostupni su novi oblici aluminijskih naplataka od 17 i 18 cola – prvi se odlikuje uvijenim krakovima u obliku V, što daje prigušeni, ali sportski dojam, a potonji združuje parove tankih, sjajno obrađenih krakova s uvijenim tamnim krakovima, što daje snažan dojam okretnosti i dinamičnosti.

Unutrašnjost je osvježena novom bojom i novim oblogama, te se odlikuje novim, većim i visoko postavljenim središnjim zaslonom od 9 inča, s unaprijeđenim mogućnostima povezivanja sa sustavima Apple CarPlay i Android Auto za integraciju pametnih telefona.

Camry Hybrid je opremljen najnovijom izvedbom sustava Toyota Safety Sense – nizom tehnologija aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija. Sustavu predsudarne zaštite (Pre-Collision System – PCS) pridodano je nekoliko novih funkcija.

One uključuju uočavanje nadolazećih vozila, zakretanje upravljača u nuždi (Emergency Steering Assist – ESA) i pomoć pri skretanju u križanju (Intersection Turn Assistance). Sustav pomoći pri skretanju u križanju pruža upozorenje i automatsko kočenje ako vozač skrene ulijevo ili udesno ispred nadolazećeg vozila u suprotnom kolničkom traku, ili ako neki pješak prelazi cestu iz suprotnog smjera nakon skretanja.

Dodatni novi sustavi koji unapređuju pomoć vozaču i sigurnost uključuju prilagodljivi tempomat punog raspona (Full Range Adaptive Cruise Control – ACC), kombinaciju čitanja prometnih znakova (Road Sign Assist – RSA) s inteligentnim, prilagodljivim tempomatom (Intelligent Adaptive Cruise Control) koji omogućava jednostavnu prilagodbu brzine vožnje ograničenju brzine koju traže prometni znakovi, te novu funkciju smanjenja brzine u zavoju (Curve Speed Reduction).

Tu je još jedan sustav, praćenje kolničkih crta (Lane Trace Assist – LTA), koji vam pomaže u održavanju vozila u središtu prometnog traka, a ako procijeni da postoji opasnost od izlaska vozila iz prometnog traka, zakrenut će upravljač i tako pomoći vozaču u sprečavanja nehotičnog prestrojavanja.

Poboljšanja sustava LTA uključuju točnije prepoznavanje prometnog traka, kraće vrijeme reaktivacije nakon prestrojavanja, povećani kut zakretanja upravljača u suprotnom smjeru radi suprotstavljanja vrtloženju zraka prigodom pretjecanja velikih kamiona i davanja veće stabilnosti pravca, ranije prepoznavanje polumjera zavoja radi pripremanja sustava za djelovanje, te povećani moment zakretanja upravljača radi održavanja djelovanja LTA pri većim brzinama vozila.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

23. siječanj 2021 20:25