
Camry, Toyotina velika limuzina, na tržištu je od 1982. godine i prodana je do sada u više od 19 milijuna primjeraka. S godišnjom prodajom od 700.000 primjeraka, Camry i dalje nosi titulu najprodavanije velike limuzine u svijetu. Ali kako vrijeme čini svoje, tako je i sedma generacija luksuzne limuzine stigla pod udar mjera osvježenja dizajna i povećanja stupnja sigurnosti, a redizajnirani Camry na našem tržištu trebao bi se pojaviti u prvom kvartalu iduće godine.
Poznat je i priznat zbog svojeg izgleda, udobnosti, sigurnosti i hibridne tehnologije. Tako snažne preporuke za Camry sada su dodatno pojačane još dinamičnijim dizajnom i unaprijeđenom tehnologijom.
Camry Hybrid proizvod je dizajnerske i konstrukcijske filozofije Toyotine nove globalne arhitekture (Toyota New Global Architecture – TNGA). TNGA daje karakteristikama "zabavan za vožnju", koje su usmjerene prema vozačima entuzijastima, kao i privlačnom izgledu, podjednaku težinu kao i odličnoj kvaliteti izrade, pouzdanosti i sigurnosti. Nudi konkurentnu i zanimljivu alternativu postojećoj ponudi u segmentu, zahvaljujući snažnom, klasičnom hibridnom pogonskom sklopu, kombinaciji 2,5-litrenog benzinca i elektromotora ukupne snage 218 KS i velikom ostatku vrijednosti.
Prednji kraj osvježenog Camry Hybrida je preoblikovan, s novim prednjim branikom te gornjom i donjom maskom koje daju snažniju dinamičnost, veći prestiž i dojam širokog stava na cesti. Puni središnji volumen, koji se proteže od poklopca motora, isprepleće se s kutovima branika i tako stvara nisku, široku i odvažnu čeonu površinu.
Sama donja maska je dostupna u crnoj ili tamnosivoj boji, dok bočni ukrasi maske mogu biti izvedeni u kromu ili u srebrnoj boji. Dostupni su novi oblici aluminijskih naplataka od 17 i 18 cola – prvi se odlikuje uvijenim krakovima u obliku V, što daje prigušeni, ali sportski dojam, a potonji združuje parove tankih, sjajno obrađenih krakova s uvijenim tamnim krakovima, što daje snažan dojam okretnosti i dinamičnosti.
Unutrašnjost je osvježena novom bojom i novim oblogama, te se odlikuje novim, većim i visoko postavljenim središnjim zaslonom od 9 inča, s unaprijeđenim mogućnostima povezivanja sa sustavima Apple CarPlay i Android Auto za integraciju pametnih telefona.
Camry Hybrid je opremljen najnovijom izvedbom sustava Toyota Safety Sense – nizom tehnologija aktivne sigurnosti usmjerene na sprečavanje ili ublažavanje sudara u velikom broju prometnih situacija. Sustavu predsudarne zaštite (Pre-Collision System – PCS) pridodano je nekoliko novih funkcija.
One uključuju uočavanje nadolazećih vozila, zakretanje upravljača u nuždi (Emergency Steering Assist – ESA) i pomoć pri skretanju u križanju (Intersection Turn Assistance). Sustav pomoći pri skretanju u križanju pruža upozorenje i automatsko kočenje ako vozač skrene ulijevo ili udesno ispred nadolazećeg vozila u suprotnom kolničkom traku, ili ako neki pješak prelazi cestu iz suprotnog smjera nakon skretanja.
Dodatni novi sustavi koji unapređuju pomoć vozaču i sigurnost uključuju prilagodljivi tempomat punog raspona (Full Range Adaptive Cruise Control – ACC), kombinaciju čitanja prometnih znakova (Road Sign Assist – RSA) s inteligentnim, prilagodljivim tempomatom (Intelligent Adaptive Cruise Control) koji omogućava jednostavnu prilagodbu brzine vožnje ograničenju brzine koju traže prometni znakovi, te novu funkciju smanjenja brzine u zavoju (Curve Speed Reduction).
Tu je još jedan sustav, praćenje kolničkih crta (Lane Trace Assist – LTA), koji vam pomaže u održavanju vozila u središtu prometnog traka, a ako procijeni da postoji opasnost od izlaska vozila iz prometnog traka, zakrenut će upravljač i tako pomoći vozaču u sprečavanja nehotičnog prestrojavanja.
Poboljšanja sustava LTA uključuju točnije prepoznavanje prometnog traka, kraće vrijeme reaktivacije nakon prestrojavanja, povećani kut zakretanja upravljača u suprotnom smjeru radi suprotstavljanja vrtloženju zraka prigodom pretjecanja velikih kamiona i davanja veće stabilnosti pravca, ranije prepoznavanje polumjera zavoja radi pripremanja sustava za djelovanje, te povećani moment zakretanja upravljača radi održavanja djelovanja LTA pri većim brzinama vozila.