![<p>Vicko Bilandžić<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/12/o_27013869_1024.jpg)
Kazalištâ, diljem svijeta, nisu poznata samo po svojim velikim umjetnicima što su ih iznjedrila ili nezaboravnim produkcijama što su ih izvela; ne, kazalištâ u kolektivnim memorijama vlastitih i nacija i zavičaja čuvaju duboko u svojoj pohrani i one predstave koje su, svaku u svoje vrijeme, označili i kakvi skandali ili nesporazumi. Nećemo ovdje burdižati po stogodišnjoj povijesti našega kazališta u Splitu kad su posrijedi predstave izvedene s vlastitim ansamblom (kazališna zgrada, evo, navršila je i svoj 130. rođendan); ama, zadržat ćemo se na jednom nesporazumu kojem je nedavno u dugoj historiografiji HNK Split zaokružena 40. obljetnica od događaja. Govora je o kazališnom glazbeno-scenskom kolažu, mjuzikualnom operetoidu imenom Tijardović, život i vrijeme praiz...