
Kako se moglo dogoditi da je vozač BMW-a X4 prije kobnog slijetanja u more u Prapratnom na Pelješcu, vozeći iz smjera Stona prema Splitu, pogrešno skrenuo misleći da vozi pristupnom cestom prema Pelješkom mostu?
Na manjkavu i često nejasnu prometnu signalizaciju upozoravali su vozači u više navrata od otvaranja Pelješkog mosta u srpnju prošle godine. Mnogi su i sami zabunom skrenuli u Prapratno, no na sreću nisu vozili prebrzo, pa nije bilo posljedica kao u prometnoj nesreći u kojoj je u noći 19. ožujka poginula 45-godišnjakinja.
Nadležne u Hrvatskim cestama pitali smo stoje li prigovori oko označavanja skretanja:
- Na poziciji čvora Prapratno prometna signalizacija koja označava smjer ulaska na pristupnu cestu prema Pelješkom mostu postavljena je u više stupnjeva. Osim vertikalne prometne signalizacije postoji i horizontalna koja dodatno naglašava smjer prema Splitu, kao i onaj prema trajektnom pristaništu.
Isto tako, Hrvatske ceste su postavile i dodatni privremeni znak za smjer prema Pelješkom mostu uz postojanje cestovne rasvjete koja osvjetljava čvorište - tvrdi Tamara Đurijanček, glasnogovornica te državne tvrtke.
Napomenimo, tragedija u trajektnom pristaništu na Pelješcu, u kojoj je žena izgubila život nakon slijetanja automobila u more, drugi je nesretan događaj na istoj lokaciji u samo sedam mjeseci, jer je ljetos stradao Indijac koji u unajmljenom automobilu nije aktivirao ručnu kočnicu.
Antun Banovac, ravnatelj Lučke uprave Dubrovačko-neretvanske županije koja upravlja trajektnim pristaništem, potvrdio je da će potražiti preventivno sigurnosno rješenje za sigurnost sudionika u prometu u pristaništu iz kojeg isplovljavaju trajekti na državnoj liniji prema otoku Mljetu.
Moguće rješenje vidi u postavljanju zaštitne ograde oko trajektne rampe, konopaca, lanca ili pokretnih stupića koji bi se podizali i spuštali ovisno o pristajanju trajekta.