StoryEditorOCM
Auto-motonovi smjer

Trebao je biti predvodnik energetske transformacije, a sada Renault vraća u igru Megane GrandCoupe limuzinu koja odumire

Piše Robert Radica
24. lipnja 2024. - 12:15

Renault je najavio svoj „Renaulution“ – trebao je biti predvodnik energetske transformacije, a njegovi automobili „novog vala“ s nultom emisijom. Megane E-Tech predstavljen 2022., vodeći predstavnik „Renaulution”, trebao je zamijeniti Megane s konvencionalnim pogonom kao „utjelovljenje povijesne promjene“ modela francuskog proizvođača. U međuvremenu, energetska revolucija doživljava svoju prvu krizu i kult motora s unutrašnjeg sagorijevanja se obnavlja. Sve je više proizvođača koji aktiviraju svoj „plan B“ u lagano smanjuju entuzijazam kada je elektrifikacija u pitanju.

Ranije je francuski proizvođač najavio kraj proizvodnje jednog od svojih najvažnijih modela s namjerom da ga zamijeni električnom verzijom. U travnju je završila proizvodnja hatchback i karavanske verzije u tvornicama u Španjolskoj, međutim, sedan verzija (proizvedena posebno u Turskoj), unatoč tome što je istovremeno povučena iz prodajnih salona, i dalje je bila u ponudi.

Prema službenoj izjavi francuske marke, Megane GrandCoupe će biti dio nove, repozicionirane palete modela. Prekid je nastao zbog naknadne opreme automobila kako bi se zadovoljili zahtjevi EU regulative GSR2 (General Safety Regulation 2), koja je usmjerena na povećanje sigurnosti putnika i ostalih sudionika u prometu.

Veliki je ovo povratak limuzine, povratak u vrsta vozila koji polako odumiru, a uz to je i s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. Osim premium marki, segment kompaktnih limuzina je gotovo nestao, od mainstream proizvođača ostala je samo Hyundai Elantra.

image
Renault

Osnovna oprema verzije Evolution uključuje set satova s TFT ekranom u boji od 7 inča, multimedijski sustav s jednostavnim povezivanjem s ekranom od 7 inča s ugrađenom navigacijom i bežičnu replikaciju pametnog telefona Android Auto i Apple CarPlay, senzore za vožnju unatrag s kamerom i automatsku dvozonsku klimu. Skuplja verzija Techno također uključuje Renault Hands Free karticu, full LED Pure Vision prednja svjetla, prednje parkirne senzore, 17-inčne aluminijske felge i Multi-Sense sustav s osam vrsta ambijentalnog osvjetljenja i četiri načina vožnje na izbor.

Glavna razlika u odnosu na prethodno povučeni Megane je sigurnosna oprema koja zadovoljava EU GSR2 propise: sustav upozorenja za prekoračenje brzine s funkcijom prepoznavanja prometnih znakova i inteligentne promjene brzine, sustav aktivnog kočenja u nuždi (AEBS). funkcija detekcije pješaka i drugih vozila, sustav kontrole sigurnog razmaka (DW), sustav za održavanje voznog traka (LKA) i sustav upozorenja na umor vozača (DDAW).

Prednost novog-starog Meganea trebala bi biti cijena. Osnovna verzija s motorom 1.3 TCe sa 140 KS u Češkoj je dostupna od 18.760 eura, što je priznat ćete jako primamljivo.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. lipanj 2024 12:17