StoryEditorOCM
Auto-motoATT SUZUKI

Doznajemo: prodaja im obara sve rekorde, a s novim modelima uskoro stiže i velika promjena

Piše SPONZORIRANI SADRŽAJ
25. lipnja 2024. - 07:00

Novi Suzuki modeli i pogodnosti u salonima. 

Nedavno su s velikim zadovoljstvom predstavili dva nova modela Suzukija, novog Swifta i novu Vitaru, a sada nam iz ATT i Perfekt-auto Suzuki salona u razgovoru otkrivaju koje sve novosti možemo očekivati.

Kako se pokazao novi Swift?

– Osim novog dizajna koji se pretežito manifestira na prednjem dijelu, novi Suzuki Swift dolazi s unaprijeđenim sigurnosnim značajkama, kao i Suzuki Connect aplikacijom putem koje imate uvid u hrpu korisnih stvari vezanih za vaše vozilo. Za pogon je zadužen samo benzinac bez turba. Suzuki obećava više okretnog momenta pri brzinama motora ispod 3000 o/min zahvaljujući 12 V blagom hibridnom sustavu.

Obujam od 1197 je isti kao u prethodnom pogonu Swifta, kao i snaga od 83 KS. Samo je maksimalni okretni moment blago narastao sa 107 na 112 Nm, a dostupan je na 4500 umjesto dosadašnjih 2800 okretaja u minuti. Maksimalna brzina ovisno o izvedbi iznosi između 160 i 170 km/h. Cijena mu je od 16.900 eura do 21.450 za paket full opreme i pogon na sva četiri kotača.

Vitara je, možemo reći, već kao staro vino?

– Istina je da je Vitara postala bezvremenski model, stoga svaka nova linija mora biti bolja od prethodne, pa tako i ova. Prednja svjetla su nešto uža, što im daje elegantniji dizajn. Osim toga, rešetka hladnjaka sada ima izgled piano laka. Ispod se podrazumijeva bull bar, koji je sada puno prisutniji nego prije faceliftinga. Sve u svemu, Vitara djeluje još modernije i robusnije.

U Vitari su dalje dva ista benzinska motora, od kojih je svaki na hibridni pogon. Ponuda počinje s 1.4 Boosterjet blagim hibridom sa 129 KS, dok su automatici s 1.5 benzinskim jakim hibridom. Motor je uvijek povezan sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem i, ovisno o opremi, svoju snagu raspoređuje ili na prednje ili na sva četiri kotača. I za nju je sada dostupan Suzuki Connect, kao i kod S-Crossa.

Ovaj gradski SUV s terenskim genima trenutno starta od 21.300 eura, dok top, top napucana Vitara s full opremom, pomičnim panoramskim krovom, automatskim mjenjačem i 4x4 pogonom košta nešto više od 31 tisuću eura, što je korektna cijena za ogroman popis svega što nudi.

Suzuki je najprodavanija marka hibrida u Hrvatskoj. Što mislite zašto neki kupci još uvijek nisu skloni hibridima, iako ih se iz godine u godinu sve više prodaje?

– Iz našeg iskustva s takvim kupcima ispada da većina njih ima krivu predodžbu, da se svi hibridi pune preko kabela ili da voze isključivo na struju. Što, naravno, nije točno jer postoji više vrsta hibrida. Ako imate ugrađen plin, vi isto vozite hibrid – jer kombinirate dvije vrste pogona, gorivo i plin.

Tako su i naši modeli poput Vitare, Swifta, S-Crossa ili Ignisa tzv. blagi ili jaki hibridi. Oni se ne pune kabelom, već samo imaju dodatnu bateriju koja je ispomoć glavnom benzinskom motoru kojem dodaje 15-ak "konja" te smanjuje potrošnju i emisiju CO2. Ta baterija se puni sama u vožnji, bez vašeg ikakvog utjecaja. Primjerice kad vozite nizbrdo ili kada kočite. I to je sve.

Unatoč tome što je Suzuki već odavno popularan među Dalmatincima, vidjeli smo podatak da je ove godine "eksplodirala" prodaja Suzukija u Dalmaciji?

– U prva četiri mjeseca ove godine, zabilježili smo značajan porast prodaje u četiri dalmatinske županije u kojima su naše tvrtke ATT i Perfekt-auto, ovlašteni zastupnici. Suzuki je zauzeo nevjerojatnih 20 posto udjela na tržištu novih automobila! To doslovno u prijevodu znači da je od Dubrovnika, pa skoro sve do Zadra, svaki peti prodani automobil bio – Suzuki.

Vjerujemo da je za taj rezultat zaslužna prvenstveno japanska posvećenost kvaliteti i pouzdanosti naših vozila, kao i izvrsne usluge koju pružamo kupcima. Naravno, u prilog tome ide i razumna cijena, s obzirom na to da kod nas za vaš novac gotovo uvijek dobijete više.

Također, olakšavamo život našim kupcima jer pored klasičnih načina financiranja i zamjene starog vozila za novo, nudimo i jednostavnije plaćanje na par godišnjih rata i to preko nas; bez banke i hrpe papirologije, bez brige o bonitetu i ostalih zavrzlama koje većina ljudi mora prolaziti.

Imate li još neke novosti ili planove za budućnost koje biste htjeli podijelili?

– Novost koju željno iščekujemo je da bi Suzuki uskoro trebao uvesti petogodišnju lojalnost za kupce novih vozila. S obzirom na to da brojne neovisne statistike dokazuju da je Suzuki među najpouzdanijim vozilima na tržištu (najmanje se kvare, imaju najbolju prolaznost na tehničkom), to bi bio logičan potez. Više detalja ćemo znati uskoro. Vjerujemo da će ovaj program dodatno učvrstiti našu vezu s kupcima i povećati njihovo zadovoljstvo našim vozilima, a moguće i privući neke nove.

SUZUKI ACROSS: PLUG-IN HYBRID

Suzuki Across 2.5 PHEV e-Four: SUV od 4,6 metara, ‘naoružan‘ sa 306 KS i pogonom na sva četiri kotača, a troši kao Swift. Može voziti i samo na struju s dometom od 90 km. Ovaj robusni SUV, koji kombinira benzin i struju u četiri različita načina vožnje, odiše luksuzom u kategoriji premium linije vozila, a dostupan je odmah za isporuku iz ATT i Perfekt-auto Suzuki salona uz financiranje na više godišnjih rata, bez banke.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. lipanj 2024 07:02